Monday, July 18, 2011

Segmen Tamat

Assalammualaikum..

Hai semua.
Dengan ni daku nak kate segmen percubaan yang daku buat 2 hari lepas dah tamat. 
Tenkiu sooooo much bagi yang datang join & support daku ye. 
Tak sangke ramai jugak yang join & memeriahkan masjlis hee.

Esok daku akan buat list bagi yang join ye. 
Maaf lah daku tak de ape pun nak bagi kat korang cume penghargaan je. Opss ni bukan GA ke contest ke ye.
Ni segmen percubaan daku je. 

Tenkiu sangat2 koreng2. Penat gilos ni baru balik dari kuantan. Adoi

7 comments:

  1. Hah...Bila nak berkenalan nih? hahahaha

    ReplyDelete
  2. weeee~~~ wat la lagi.. wat la lagi.. hehe

    ReplyDelete
  3. ala tak dapt join. maaf widad bz...nanti kita kenal lebih dekat g ok..lallal

    ReplyDelete
  4. grrrr dah le tengah lapo ni...bleh plak ade gambo makanan grrrrrrr

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi