Monday, July 11, 2011

bosan SMS kalau....macam ni

Assalammualaikum..

   Halu semua. Siyes tak de mood nak updat ebelog sebab macam2 hal blogsepot ni ha. Dem yaw! Adoi. Jomla nak share dengan korang jenis2 sms yang membuatkan korang nak baling henpon tu kan. Haha. 


  • em..
Itu antara yang daku suke bagi jugaklah kalau dah malas nak taip sangat ngee.

  • ok
Taip punye panjang sekali 2 huruf je kau balas. Hangin tak? Rase nak maki kan haha.

  • tak pelah,bye
Ok mase tu mesti tengah bad mood tak pun tengah gaduh kan. Opsss.

  • bagi mesej da pukul 10. Berbalas pukul 10 esok paginye
Dengan alasan sory lah tertido. Wat the hal kan. 


   Pape pun. Ade jugak style orang yang jenis mesej panjang2. Kalau boleh nak habis 1 skrin tu ha tambah lagi 1 skrin. Hebat. Karang ape dalam sms tu pun tak tau lah. Tapi siyes agak bengang kan bile jenis2 sms macam ni kite dapat. Penat kau karang ayat cantik2 sekali ciput je balasnye. Wak lu.

p/s : jiwe parah hati merana yaw!

20 comments:

  1. lg bengang kalo kte msg org tu..dia x reply lgsg..hehee

    ReplyDelete
  2. hahaha. saya pernah alami benda-benda macam ni. rasa nak hentak orang tu sekali, boleh? hahahaha. geram wooo~ tapi kadang-kadang ada juga setiap mesej dia mesti ada perkataan "hee". agak muak di situ ye. rasa nak cekik-cekik je. hahahaha. maaf, agak kejam di situ :p

    ReplyDelete
  3. trbelih facebooking la tu.. huhu

    dah baca komik atwr #4?
    http://eleventx.blogspot.com/2011/07/atwr-comic-4-budak-budak.html

    ReplyDelete
  4. xyah sms...faccebook je..heheh

    ReplyDelete
  5. aziza :

    ha tau x pe..tu lagi 1 spesis..

    ReplyDelete
  6. hira :

    bako je..hahah muak bukan tahap muak da..tahap nak lempang laju2 hahah

    ReplyDelete
  7. mungkin takde kredit tu kalau tak balas... hehe~

    ReplyDelete
  8. agak2 la..follower yang ilang tu datang balik tak?

    ReplyDelete
  9. insyaAllah mesti datang balik punye hihih

    ReplyDelete
  10. dah wujud sms ni pun patut brsyukur dah :)

    aku jenis suka sms panjang panjang. hehe

    ReplyDelete
  11. belog amiyo:

    x kene batang idong bole la cakap haha

    ReplyDelete
  12. "ok" tu ok lagi.. dpt "k" je rs nk baling bom tgn kt manusia pengirim sms tu..

    ReplyDelete
  13. hahaha...
    tau xpe...ciput je kan balas

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi