Wednesday, July 13, 2011

happy 20th birthday dear..

Assalammualaikum..

CAUTION!! ENTRY JIWANG

Happy birthday to u..
Happy birthday to u..
Happy birthday to kamu..
Happy birthday to u..


dear azizul..

kau mungkin marah kat aku..kau jugak mungkin tak kan maafkan aku..
aku dah cakap kasar kat kau..aku buat kau marah,geram,benci kat aku..
maybe im just friend to u..
im sory to say..
aku mintak maaf sangat2..
kite da kawan hampir 9 taun..aku sayang kau...kau panggil aku busuk aku tak marah,
aku panggil kau abg buncit lagilah kau tak marah..
kau tau aku rindu sesangat kat kau ha? Kau tau aku nanges sebab aku ingat kau?
tapi kau..
sayang gilos2..
1 word yang aku nak cakap..
aku mintak maaf..sangat2..

happy birthday..semoga panjang umur murah rezeki..

u mean a lot to me..

p/s : tengah2 menaip ni bole pulak termenangis??? oh btw hepy bufday to auni too. Muah dear!

13 comments:

  1. siapa ni babe tak pernnah dgr cite pown ..

    ReplyDelete
  2. kawan lama aka calon boyfie dolu2 ea..? hehe..

    happy birthday to him.. :)

    ReplyDelete
  3. nak wish jugak..:)

    happy birthday encik-yang-dimaksudkan..:)

    ReplyDelete
  4. cik FF :

    hihii..ade pulak kan...ngeee
    tenkiu syg

    ReplyDelete
  5. hukhukhuk sape kah dia?
    boipren ke..

    tu yg jiwang tu..

    kalau bukan spesel tak kan nak jiwang kan kan kan ;p

    eppy bornday to him!

    ReplyDelete
  6. hukhukhuk sape kah dia?
    boipren ke..

    tu yg jiwang tu..

    kalau bukan spesel tak kan nak jiwang kan kan kan ;p

    eppy bornday to him!

    ReplyDelete
  7. opss...
    nope lah kak..he just mean a lot to me je..
    hihi...
    tenkiu tau

    ReplyDelete
  8. nice one fara hihi..sabar ya..:) ape pon yg jdik..juz smiles:

    ReplyDelete
  9. siapakah gerangan jejaka ini dalam hatimu itu? jeng jeng jeng!

    ReplyDelete
  10. kak mai :

    hee...its ok lah kak :)

    ReplyDelete
  11. kak farah :

    some1 special lah hiihii

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi