Friday, July 15, 2011

5 selebriti perempuan yang bikin daku ternganga dengan kecantikan mereka

Assalammualaikum..

   Hai selamat petang. Tenkiu ujang kentut yang sudi follow belog daku. Suke beno kentut hahaha. Semalam cite pasal tudung. Hari ni nak cite lagi. Daku tak bole tengok orang cantik weh. Rase kagum sangat2 dengan kecantikan yang Allah bagi. Syukur dengan kurnianNya. Sape selebriti yang daku kate tu? Jom usha :

Datin Norjuma
Wardina
Fida
Farrah Deeba
Dan yang paling2 nak sangat daku jumpe..
-
-
-
-
-
-
Heliza a.k.a kekasih gelap Ujang
cantik kan mereka2. Oh katenye Fazura pulak yang akan terus bertudung. Alhamdulillah. Lagi manis die. Semoga rezeki semakin bertambah. Daku teringin sangat2 nak pakai jubah. Sangat2. Semoga tercapai 1 hari nanti. Amin..

20 comments:

  1. sejuknya mata tengok datin norjuma.. :)

    ReplyDelete
  2. aku suka tengok heliza..aduyaiii..comel! :) nak jadi cam dy..tapi harapan laaa..haha

    ReplyDelete
  3. amira :

    tu la pasal..teringin woh..

    ReplyDelete
  4. semuanya cumey2 belaka..baguslah klo fazura nak teruskan pki tudung...

    ReplyDelete
  5. heliza cumel.. dah jumpe dpn mate..mmg comel

    ReplyDelete
  6. santik santik lah dorg...datin norjuma toh cm muke wahida kn..heee..

    heliza pon ade..

    ReplyDelete
  7. aaaaaaaa .
    suka heliza , comel :)

    ReplyDelete
  8. salam... (^__^) Ana singgah ni..
    bagi tau.. adore semua diatas ni..
    subhanallah.. mereka memang cantik,sopan,anggun ...
    kalau sudi singgahlah blog saya yang tak seberapa ni

    http://farahfarahanah.blogspot.com/

    tq..
    -sayabudakbarubelajar-

    ReplyDelete
  9. farah azmir :

    hai tenkiu datang singgah :)

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi