Thursday, July 21, 2011

Malu weh kalau...

Assalammualaikum..

   Korang penah rase malu yang amat sangat tak? Haha. Daku selalu memalukan diri sendiri weh. Siyes tahap gaban punye malu. Jom2 kite bace ape perkare yang memalukan itu :


  • cili terlekat kat gigi
Haha. Habit daku ngan kawan2 daku bile lepas makan. "Weh kat gigi aku ade lade tak" . Sambil tayang gigi. Sengal kan. Dun't have to be malu with ur frens lah


  • jatuh kat depan orang ramai 
Opss!! Daku selalu kene. Tau ape daku buat? Gelak aje. Sape tak malu bile jatuh tengah2 manusie tu. Rase nak letak muke kat dalam longkang kan.

  • darah period kat seluar
Yang ni buat pompuan2 yang selalu alami. Penah? Malu tahap dewa yaw. Nak2 kalau yang menegurnye si laki. Mane nak letak muke kan.

  • pakai tudung senget
Nak cepat pegi kelas sampai tak sedar pakai tudung senget. Awwwww. Jatuh saham nyah.

  • beg tersangkut
Yang buat pompuan ok lah kot. Tapi kalau laki macam jatuh sikit saham kan. Aduh! Penah tengok kat kolej. Budak ni semangat nak rebut bas sekali nak naik beg tersangkut. Sape2 yang nak masuk UPM tu korang bakal tengok aksi2 macam ni hahaha

  • baju basah kat bahagian2 yang tertentu
Laki pompuan same je. Kat tempat mane? Pikir lah sendiri. Nak2 laki .Opss! Melucah kau kat sini fara.

  • terpelecok bile pakai heel @ wedges
Kau penah? Daku penah. Tu la gatal nak pakai sekali terpelecok haha. Padan muke. Terus pakai flat. Selalu tengok minah2 kat kolej pakai kasut tinggi2 bagai nak pegi kelas pastu tersungkur jatuh. Malu yaw nak pegi kelas macam tu.

  • silap masuk bilik @ kelas
Gelabah kan. Kalau korang tersalah masuk kelas ke bilik ke buat tak tau je. Duduk jap amik nafas pastu terus blah sambil senyum.

  • tak cukup duit nak bayar
Malu kat cashier tu. Lain kali sediakan duit banyak2 ye sebelum nak bayar. 

  • terhantuk
Huwa. Pengalaman daku terhantuk depan ribuan manusia kat upm tu. Mase nak amik test HE. Tengah jalan raya. Malu? Tak yah cakap


   Ade lagi? Meh tambah kat komen ye. Kite kongsi ramai2. Gelak ramai2. FYI,semua kat atas daku penah rase. Sedap woo malu. Kau rase merah & panas sangat muke. Dan kau rase nak tumbuk muke2 yang gelakkan kau tu. Siyes. 
 
   Tapi kalau korang pandai cover tak de hal punye. Ade 1 entry daku buat cara2 nak cover malu. Ade kot. Cari lah. Sekian.



26 comments:

  1. tapi skrg cik najihah orang pakai tudung senget mana pun tak malu pun tengok diorang. diorang cakap trend. hehehe

    ReplyDelete
  2. satu lagi..tersalah masuk toilet...nak masuk toilet wanita ter masuk toilet lelaki...euwww...sungguh malu sangat!

    ReplyDelete
  3. akak pernah silap masuk kelas.. Sepatutnya kt dewan kuliah utama, tp menjajau pegi kt DKAP... *klu xsilap la..
    ye la, masa tu sem 1..

    ReplyDelete
  4. kene pndai kaber malu..
    baru xmalu..
    eh..
    ekeke

    ReplyDelete
  5. ahahaha..xyah malu la fara..wat bodoh je..haha..oit..cepat2 kawin ea...haha

    ReplyDelete
  6. hahaha. akak, saya pernah juga malu. salah satunya, jatuh tangga. memang hampeh masa tu. nasib baik dekat asrama je. perempuan nampak. bukan lelaki. kalau lelaki, mesti dorang dah gelak. haha. yang terhantuk tu pun pernah. dua kali masa nak tutup kedai. gelap masa tu, tak nampak. sekali terlanggar pintu. 2 kali pada waktu yang sama. akak sekerja gelak je. sabar-sabar. hahaha :D

    ReplyDelete
  7. z pun penah alami perkara-perkara kat atas tu. huuu malu gilaaa T___T

    ReplyDelete
  8. jom join cntest saya

    http://vogue-kiwi.blogspot.com/2011/07/contest-saya-suka-dan-saya-komen.html

    ReplyDelete
  9. yg pakai tudung senget okek lg..kalau tbalik..haaaa..

    yg cili toh..anis rase tak pernh lg..wakaka..g pon segan na tny gitu kat kwn..weeee

    ReplyDelete
  10. @wanie wonek

    hahah trend la sangat kan..macam x bes je trend tu

    ReplyDelete
  11. @Asha Nini

    o tu mmg x penah lagi lah hahah mintak dijauhkan ngee

    ReplyDelete
  12. @mizzkechique

    samelah kite kak..hahah skang ade lagi DKAP tu..ngigau nak cari x tau...beso sangat tempat

    ReplyDelete
  13. @Cik Ezy

    kalau pandai kaber x pe..kalau x hahah naye

    ReplyDelete
  14. @Fad

    hahah..tu la wat tatau je..
    opss akak sy mude lagi nak kawen.. x de calon pon lagi hahah

    ReplyDelete
  15. @hira

    klaka la awk ni..same cam akak..gelabah hihih

    ReplyDelete
  16. @anismelon

    kalau terbalik lagi bes..tayang je hahah..
    tanye je..

    ReplyDelete
  17. haa,yui pernah..

    kuar dr kdai topup..kompiden nak nek moto kris..

    rupanya xpasan itu moto org len..

    elok sma warna,sama jenis..

    malu2!! nseb tuan moto xnmpk!!

    ReplyDelete
  18. @nuyui a.k.a miss NUSHA

    waaa tu dasat tu..
    nasib x bawak sampai uma kan

    ReplyDelete
  19. antara list kau tu ada gak la 2,3 aku dah terkena..malu kowt..haha

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi