Tuesday, July 5, 2011

cantik rupenye artis2 ni kalau bertudung

Assalammualaikum..

   Ramai kan artis2 kat mesia ni yang cantik lagi2 kalau yang bertudung tu. Sape yang tak cantik kalau pakai tudung kan. Semua orang pun cantik bile pakai tudung. Siyes tak tipu. Sekarang ni ramai je artis2 mencuba2 untuk pakai tudung tapi tak bersedia lagi. Jom usha antara artis2 yang sememangnya cantik jika bertudung :

  • fazura
Katenye bertudung untuk drama Tahajjud Cinta. Tak saba nak tengok okeh. Btw beliau sangat gojes weh

  • erra fazira
Beliau jadi duta untuk tudung ape tah. Siyes sangat2 meletop Erra ni kalau pakai tudung. Katenye mau bertudung akan datang. Yeke?

  • siti nurhaliza
Sangat2 cantik mak!! Daku rase kalau siti ni bertudung litup yang betul2 konpem makin malatop nyah. Adoiii cantiknye

  • ayu raudhah
Dah banyak drama2 yang beliau berlakon bertudung. Cantik & manis. Sekarang ni makin karat rambut tu. Adoi tak lawa lah pulak. 

  • lisa surihani
Sape yang tak minat dengan die ni. Dah la pandai lawa pulak tu. Tapi suke beliau sebab tak de lah nak seksi sangat nye pun. Simple saje.

  • fauziah ghous
Beliau ni pun same. Daku suke jugak sebab cantik & manis. 

  • linda hashim

Beliau berlakon pakai tudung dalam Tudung Ekspres same2 dengan lisa.

  • zahnita
Alahai comelnye zahnita ni kan. Kiut2 lagi tu

  • nora danish
Ok beliau super kiut kalau bertudung. Tak bertudung pun dah kiut gilos. Ni mase beliau berlakon dalam cite "Puteri Bunian " , Bes lah cite tu. Sejuk je mate memandang.

   Semoga mereka semua diberi hidayah untuk terus bertudung. Amin.

sumber : google sude

24 comments:

  1. iyala...

    cantik n manis ja mereka kalau bertudung kan....sejoook mata cek memandang..hehe

    ReplyDelete
  2. pendapat saya paling gojess... fazura dalam kitab cinta tu, rasa ikhlas sangat dia pakai..
    yang plastik he..he.. ramai..

    ReplyDelete
  3. orang kalau dah cantik , pakai tudung saji pun cantik :)

    ReplyDelete
  4. suka tengok...sejuk mata memandang..huhu..

    MOHD NASER.com

    ReplyDelete
  5. Semoga mereka akan terus bertudung... sama-samalah kita berdoa... dorg tak rugi pun kalau tak bertudung....

    ReplyDelete
  6. sayangnya itu hanya "lakonan"...

    ReplyDelete
  7. drg memang cantik bertudung.. gojes habiss..

    ReplyDelete
  8. aneff :

    x sopan lah kalau cm tu hihi

    ReplyDelete
  9. nasz :

    aah..sejk je mate ni nak tengok kan

    ReplyDelete
  10. cha ril :

    yup..bertudung lagi manis & cntik

    ReplyDelete
  11. pha is :

    em tu lah..
    kalau yang betul 2 pun tah bile

    ReplyDelete
  12. biasa la..diaorg takut tadak rezeki nanti kalau bertudung..adoyai...

    ReplyDelete
  13. x de maknenye..nak tayang semua

    ReplyDelete
  14. dia orang dh cantik,kalau pakai tudung lagilah bertambah2 cantik..suker tengok Datok T..^_^

    ReplyDelete
  15. aah..
    pakai ape pun cantik..tapi lagi cantik bertudung

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi