Wednesday, July 6, 2011

bersosial jugak si siti saleha a.k.a nora elena ni ek

Assalammualaikum..

   Pade mulenye semua dah menggilai beliau sebab drama " Nora Elena" yang dengan Seth Tan tu. Nampak suci gilos saje. Sekali kelua gamba beliau tengah bersosial lah wei. Opss







credit to beautiful nara & lagi gambar disana

sampai ade yang komen :

"terus hilang minat aku kat minah ni"

28 comments:

  1. manusia... dlm drama lain.. sekali hambik ko. keluar gini.. doakanlah jerlah dia berjaya yer. :)

    ReplyDelete
  2. em..tu la..luaran x menggambarkan ape2..
    harap2 macam tu lah

    ReplyDelete
  3. wow...plok stok mat saleh je sume..hihi

    ReplyDelete
  4. Dah agak dah. Dlm drama pun pakaian nyer agak seksi gak. Cara cakap pun ada macam gedik sikit. Dari awal agak kurang berkenaan dengan dia yang membawa watak tu.

    ReplyDelete
  5. aziela :

    em tula..adoi hai..
    macam2 kan

    ReplyDelete
  6. adesss..klu bukan kerana agama, sy pun suka mcm ni..mujurlah agama tu jadi pelindung..
    na'uzubillah...mg kita dijauhkan dr perkara mcm ni..

    ReplyDelete
  7. amin,..
    harap2 begitulah hendaknye

    ReplyDelete
  8. sblm dia jd pelakon dh lama dh tahu dia mmg mcm ni. hdup dlm dunia modelling mmg la harus mcm ni, klu x, xstyle-lah! huhu

    ReplyDelete
  9. em..
    tapi peluk sakan nyah..
    opss

    ReplyDelete
  10. ish3..mentang2 la muka macam minah salleh...

    ReplyDelete
  11. Artis itu plastik dan plastik itu sampah..

    ReplyDelete
  12. wah..tgk jugak gossip psl dia..
    thanks tau follow my blog..
    i follow u plak..

    ReplyDelete
  13. miss tira :

    wah..ayat yang penuh makne..mendalam

    ReplyDelete
  14. haslinda :

    hee tengok jugak la..thanks ya :)

    ReplyDelete
  15. wau! terkejut2! tak suka die dah! hehehe

    ReplyDelete
  16. yang 1st tuh macam dia .. tp yg lain tuh cam bukan je .. uhuh ..

    ReplyDelete
  17. tak tau la pulak kan..tapi nampak same je

    ReplyDelete
  18. gilos..sume omputes...dahasyattt..

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi