Monday, July 4, 2011

lagi kekasihku curang!!

Assalammualaikum..

   Huwa tengah kuciwa ni weh. Sebab? Sebab kekasih ku yang lagi sorang dah kawen. Sampai hati beliau curang dengan daku yang setia gile ni. Jomlah usha gambar kawen beliau :

super gojes..macam rupe rozita che wan kan




comel depa ni

just love that dress. Warna peberet nyah. Cantik sangat2

dan yang paling2 daku suke adelah banner dorang. Klasik gilos weh.



sumber gambar kredit to fan page Hatta Dolmat madammondoq

tahniah kepada Tomok & Ayu atas perkahwinan ni.
Lepas ni daku kena cari pakwe lain ngee.
Semoga berbahagia hingga anak cucu

34 comments:

  1. waa tomok da berkahwin T___T
    eh isteri dia artis jugak ke?

    ReplyDelete
  2. bhahahha..tahniah untuk kekasih farah tu..farah jgn sedih yer..crik leh hahha:P

    ReplyDelete
  3. hahaha
    tu la sedih je ni..
    adoii

    ReplyDelete
  4. smoga dorang kekal (^_^)


    cik suha?tah bila mua kawen =_=

    ReplyDelete
  5. udah2 la tu minat tomok..

    cari yg lain :D hehe

    ReplyDelete
  6. heee..sile bersabr ye cik najihah..hehe =p

    ReplyDelete
  7. wahh,, i like the purple 1...
    sweet sgt....

    ReplyDelete
  8. hehe,,

    melepas la yer...ngeh3..

    canttik tol bini tomok tu...y suka baju kawin dia..huawwaw

    ReplyDelete
  9. cik najihah.. nice entry la :)

    boleh mntak tlg komen entry ni tak, http://imedianna.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

    saya harp sgt, kalau nk tahu knp sy srh, bcce entry ek .. hehe tq

    ReplyDelete
  10. cantik gler diorang...
    Ayu tu tak nampak macam 32 pun kan..huhuh

    ReplyDelete
  11. santik nye wife dye..tp pic yg 1st toh mcm fasha pon ade..wooo

    ReplyDelete
  12. kalau da cantek.. kai apa pun cantek kan.. >_<

    ReplyDelete
  13. alif haris :

    nak cari lain lah ni..hahahaha

    ReplyDelete
  14. aimie amalina :

    haha tengah bersaba lah ni hee

    ReplyDelete
  15. nor fadila :

    opss bikin suspen je kan

    ReplyDelete
  16. honeybunny :

    aah melepas sude,.huhu
    cantik kan semua baju2 die.jeles betul

    ReplyDelete
  17. truely aimie :

    thanks dear..
    insyaAllah ye :)

    ReplyDelete
  18. cik pulau :

    aah nmpak mude dari tomok tu..
    rahsie awet mude tu huhu

    ReplyDelete
  19. anis :

    aah..cantik sangat..
    yeke?? x perasan pulak

    ReplyDelete
  20. cik FF :

    aah kalau da cantik semua yang dipakai pon cantik

    ReplyDelete
  21. jeles dengan tomok sebab dapat bekas awek saya :).
    bhahahaha..

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi