Friday, January 18, 2013

Aku Lesbian

Assalammualaikum..


     Tiba2 nak up entry pasal lesbian. Kenapa? Dulu aku pernah buat entry pasal lelaki donut. Kalau korang tak baca lagi, bacalah. Aku buat entry macam tu sebab aku pun berkawan dengan orang yang sebegitu. Know what, somehow mereka jauh lebih baik dari lelaki yang konon bajet macho itu.


    Bercerita pasal lesbian ni, aku pernah ada 1 kisah yang mana diajak untuk jadi pasangan lesbian. Aku dapat mesej "hai awak,sy dah lama perhatikan awak.Jom jadi couple sy nak?". Mungkin orang akan kata "dia saja nak usik kau tu". Nak usik takkan siap kol berhari2 kan. Time tu aku kat matrik. Mula2 aku baca tu aku tergelak & rasa kelakar lah sebab mana ada muka aku ni berpotensi nak jadi pasangan lesbian kan. Tapi lama2 aku jadi takut pulak. Yelah dah dapat mesej 'selalu diperhatikan'. Kalau korang rasa secure tak? Aku ni rasa bila nak pegi mana2 ade je mata memandang. Scary oi.

     Ade jugak sebab lain yang membuatkan orang lain anggap kita ni lesbian walaupun pada hakikatnya tak. Contoh :

  • berkawan rapat dengan perempuan
  • text mesej yang mesra
  • perlakuan
     Jenis aku ni normal lah kalau aku mesej dengan kawan2 perempuan aku berbahasa bunga2 romantik bagai tu. Contoh "syg,u nak makan tak? Nanti ajak i ok syg", "i diet lah baby". Nampak tak. Joking. Antara aku dengan kawan2 aku, itu pun mereka anggap lesbian. Nak kata bodoh, belajar kat universiti dah. Aku waras lagi nak bezakan mana haram mana halal. Lagi pun berpasangan sejantina ni buat aku rasa geli & somehow jijik. Maaf.

     Aku dengan kawan2 aku kalau text ke kalau keluar mana2 pun kadang2 kalah pasangan bercinta. Keluar kadang2 aku pegang tangan kawan aku, main suap2. Bagi aku normal lah kalau kawan baik sesama sendiri nak buat benda tu semua cumanya orang yang pandang tu anggap bukan2. Jangan risau, aku & kawan2 aku semuanya straight. Haha

macam ni pun  boleh kata aku lesbian

     Maaf kalau aku kata aku geli dengan pasangan lesbian. Allah pun murka. Nauzubillah mintak jauh lah kawan2 aku ke sedara mara aku ke adik beradik aku ke yang ada perangai macam tu. Hancur hati orang tua kalau tahu nafsu kat teman sekaum. Kecewa kaum lelaki.

     Bagi mereka yang lesbian, aku tak nak cakap banyak.  Sendiri mau ingat lah. Eh, keyword aku blogger bohsia lagi kuat dari keyword aku lesbian tau. Bertahan dari tahun lepas lagi di blog ini.  Terguris hati aku tau. 

Hukum Menyerupai Jantina Yang Berbeza

Dalam bab ini Rasulullah s.a.w. telah bersabda: “Bukan dari golongan kami siapa saja wanita yang menyerupai lelaki dan siapa saja lelaki yang menyerupai wanita.”(Musnad Ahmad, no: 6875 dengan sanad yang dinilai hasan oleh Ahmad Syakir). Bahkan ‘Abdullah ibn ‘Abbas r.a. menerangkan bahawa: “Rasulullah s.a.w. melaknat lelaki yang menyerupai wanita dan wanita yang menyerupai lelaki.” (Shahih al-Bukhari, no: 5546). Hadis-hadis larangan dalam bab ini juga diriwayatkan oleh Abu Hurairah dan Aisyah r.a..

    Dah terang lagi bersuluh. Cukup kita dapat pengajaran dari kisah kaun Nabi Luth a.s yang Allah timpakan bala terhadap mereka kerana melakukan hubungan sejenis (lelaki & lelaki).

     Dan 1 lagi. Mereka yang suka menuduh2 orang lain buat perbuatan yang tak elok tu, awak dapat 1 lagi dosa besar iaitu memfitnah. Sebaiknya disiasat dulu orang tu kalau nak menuduh. Pernah dengar tak "perempuan pegang tangan perempuan tu normal,tapi kalau lelaki pegang tangan lelaki itu gay". Dont take it serious ok. Bye

p/s : kalau aku lesbian macam mana aku boleh nak kapel & kawin dengan Ijam? Boo you

41 comments:

  1. miahaha..lesbian pulak.. akak pun penah kena.. sebok nk usha, akak xlayan.. last² kena lesbo sedas.. keji btl..


    yunk, sowi ye.. hukhuk.. n smpi pun msh kekal kt keyword akak tu..

    ReplyDelete
  2. penah ada jugak rakan sebilik yg lesbian serius sgt rasa trkongkong

    ReplyDelete
  3. teringat pulak zaman2 sekolah dulu... memang ramai kot lesbian kat sekolah kakak...al-maklumlah all girls skool...

    ReplyDelete
  4. Gambar i ada lah..:p miss you baby!
    -ien-

    ReplyDelete
  5. huhu...ada kawan yang les zaman dulu...=p

    ReplyDelete
  6. masa akak belajar dulu ada seorang kenalan perempuan yang minat gila kat seorang perempuan ni, selalu usha perempuan tu, siap tinggalkan hadiah secara sembunyi kat bilik perempuan yang dia minat tu. Tapi dalam masa yang sama kenalan akak tu selalu bertukar teman lelaki, budak negro pulak tu.Harap sekarang dia dah berubah jadi muslimah sejati

    ReplyDelete
  7. Jangan rapat sangat dengan les, sebab les nie once kita dah rapat dengan dia eventhough kita rasa only friend tapi dia dah ingat yang dia milik kita. Huuuuu

    ReplyDelete
  8. @fifie

    uish.. cam ada pengalaman jer..
    haha

    ReplyDelete
  9. huhu better jauhkan diri dari golongan mcm n.. takut jugakk..

    ReplyDelete
  10. hmm.... sedihkan kalo kita msg dengan kawan2... mesra n pelakuan pon mesra tp diangap lesbian??
    sy smpaikan kehilangan seorng shabat sb finah neh

    ReplyDelete
  11. Saya rasa mcm dh jatuh cinta dkt 'sfecial fren' sy ni, sy syg dia sgt2, kalo dia lelaki cam nk kahwin dgn dia, tp masih ingat hukum hakam, halal & haram, namun dia ttp kekasih hati sy je la, Allah je tahu, cinta sejati lebih memiliki hatinya dr jasadnya, itulah pengorbanan, moga ia terpelihara sampai bila2..dgn izin Allah..cinta yg murni

    ReplyDelete
  12. dulu mse kat skolah..syg sngt kat kawn baik ni..ak snggup buat ape demi kawn baik..last2 ak kne cop lesbian..kate ak ni berkepit je dgn kawn bek..tp skrg msing2 da lain u..bidang pun lain2..ak still syg kawn bek..tp xpernah terlintas nk jdi lesbian..mngkin sebb ak ni terlalu sygkn kawn smpai org pun pk len..T_T

    ReplyDelete
  13. Sy smpai skang x kawen. Bukan xde yg mahu cuma sy xmampu pupuk rasa cinta pd lelaki. Merana kerana memiliki perasaan yg mcm ni. Bukan dibuat2 tp ia dtg sendiri. Terpaksa tolak beberapa lamaran sbb xyakin mampu laksanakan tgjwb sbg isteri yg baik. Luaran sy kelihatan sbg wanita sempurna, tp perasaan sy berperang. Itu dugaan buat sy. Tlh doakan sy mampu menagkis godaan ini..

    ReplyDelete
  14. I les tpi blm ada spesial lgi sapa2 nak blh contact i..... Nak yg comel2 gitu

    ReplyDelete
  15. aish..bile bace blog n wat trigat pulat kat u dlu ade pompuan gler n yg pnah mms selfcam dy yg 'scary' sambil bring ats katil kat ak..gler betul..da la sok tu nk final..naseb baik la pkai somethg kalau x ak post je kat fb..tu pun ak just share je gmbr tu kat geng ak sbb nk protection..kra baik la tu sbb ak still x bg tau kwn sklas dy..ak still rse kne jge maruah bdak n..dy nmpk lost..hmm tulah kalau dah jumpa org camni mmg kta kne sbar lan doakn la dy brubah

    ReplyDelete
  16. @Anonymous

    Sy smpai skang x kawen. Bukan xde yg mahu cuma sy xmampu pupuk rasa cinta pd lelaki. Merana kerana memiliki perasaan yg mcm ni. Bukan dibuat2 tp ia dtg sendiri. Terpaksa tolak beberapa lamaran sbb xyakin mampu laksanakan tgjwb sbg isteri yg baik. Luaran sy kelihatan sbg wanita sempurna, tp perasaan sy berperang. Itu dugaan buat sy. Tlh doakan sy mampu menagkis godaan ini..


    email me pls..
    e_fan_k@yahoo.com

    ReplyDelete
  17. haha kelakar plak 'sentiasa diperhatikan' tuu..bahaya2.

    btw singgah blog aku sayamonsterr.blogspot.com
    baru lagi.hehe

    ReplyDelete
  18. Perempuan memang macam ni, kitorang anggap ni standard la pegang-pegang tangan. Bukan smpai tahap lesbian. Ni dah lebih ni. Wahai saudara saudari sekalian. Ini normal. berlambak kot orang perempuan text kwn perempuan yang lain guna perkataan sayang, rindu you. Ni sebagai tanda persahabatan kitorang rapat, lain la kalau dah lebih. Memang normal! ehem kuat lagi, NORMAL!!

    ReplyDelete
  19. Btol2 aq sokong itu normal!! Ooo...kalo pompuan pgang tangan pompuan tu les eh, brsayang syg tu pn dikira les eh?? Oih. dongar sini sapo yg suka menuduh tu. Aq ni pompuan cun plak tu. He,he,(x sngaja puji diri sndiri) ye la kalo x cantik cam mne bley mnang acara student paling cun n brgaya kt skolah.ni nk cite. Kawan pompuan aq ni lawa jgk. Kito org rapat cam isi dgn kuku. Makan x pnah guna tngan sndiri..msti suap2. Kite org duk asrama, dlm bilik ke, dlm klas ke(time ckg x de)..kte org brgilir2 tido ats bahu or ats ribe...see?? bebudak dlm klas aq x kesah pn.. kalo brgurau, bkn stakat cuit n geletek. dy siap cium pipi,gigit jari,gigit lengan n bahu lagi..ala gigit2 manja selagi x menyakitkan aq x marah.. tak dek org amik tahu org lain tgur aq cam biase je..n yg paling pnting pakwe kte org x kesah.. dy tahu miss cun awek dy ni normal.. nampak tak?? Begitu skali prlakuan sesama wanita masih dianggap normal!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alasan ko mcm ambik kesempatan je utk gesek bergesek ngan puki dgn puki bodoh yg ni mmg lah org anggap lesbian Cuba bayangkan kalau laki buat senang ehh korang ckp gay jgn bodoh sgt Mana Mana kaum buat benda ni mmg dianggap suka sesama jantina kalau laki ngan perempuan Tak pe tu normal

      Delete
    2. Yelah bangsat mmg dikira lesbian bayangkan kalau laki buat benda yg sama APA perasaan pukimak adil skit ko ingat mcm tapi aku TK bagi adik perempuan aku mesra mcm tu sebab aku pn bukan mcm perempuan mesra bebas lama lama jadi lesbian fikir dulu sebelum buat baik gi kahwin ngan laki sebelum langkah ke arah jijik atau terkutuk

      Delete
  20. i'm love girl but i still have boyfreand

    ReplyDelete
  21. Kalau rasa geli dgn lesbian. Jangan la,hina. Tolong lah. Kami tak minta dijadikan begini. masing2 ada sebab sendiri.

    ReplyDelete
  22. sy syg sgt dkt kwn baik sy.. syg sgt2 smpai sy rse nk kawin dgn die..but now im trying to let her go..sbb sy takut klu sy terus cntact die rse syg ni akan bertambah smpai tak bole hidup tanpa dia..sy mmg dr kecik ade naluri mcm ni means minat perempuan..wlupun sy solat 5 waktu, slalu berdoa tp sy xmmpu nk buang perasaan tu..smpaikan sy xbole tgk die text dgn lelaki lain sbb sy jeles..sy dah cube pkse diri bercinta dgn lelaki tp perasaan tu mmg xde..seksanya ade perasaan mcm ni :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faham. Org yg bukan lesbian je tak faham ape yg kite rase. Kite dh cube utk suke lelaki, bercinta dgn lelaki tp kite lbh suke pompan. Mmg x suke perasaan tu. Tlg lh fhm kami ni lesbian pon x suke dgn diri kami

      Delete
  23. Lesbian mmg tau tu haram. Dh pernh cube utk x suke sme jns but still x blh. Sori lh. Kalo geli sgt x perlu lah hina. Kite sesme manusia kan, kne jge hati org lain jgk. Kalau x x suke x yah cite pasal lesbian . Nnti org lain skit hati. Maaf

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ni boleh dimaafkan tapi yg saje saje NK bersuka lesbian tampar je muka

      Delete
  24. Hello girls,
    Nama saya Sonja McDonell, 23, pramugari Swiss Airlines, dengan 13 kota-kota di luar negeri, sangat lembut dengan banyak fantasi, juga dalam pekerjaan saya yang indah.
    Aku menghabiskan 3 1/2 minggu di Indonesia Maret lalu, 3 hari di Jakarta dan sisanya di Medan. gadis-gadis Muslim sangat pemalu menunjukkan ada kecenderungan dan keinginan lesbian, bahkan mereka, dengan banyak pikiran tersembunyi ........ Anda juga? Namun demikian, saya akan datang lagi di liburan Juli saya dan saya mengundang mereka pertama untuk minum kopi atau Cocke untuk membahas budaya kita berbeda dalam segala hal. Saya tidak akan memakai maka bra dan celana dan saya menunjukkan kemudian juga saya 2 Dildo.
    Salam
    Sonja di sonjamcdonell@yahoo.com

    ReplyDelete
  25. Saye pun suke perempuan juga...minta no telefon


    ReplyDelete
  26. Saya seorang lesbian sebenarnya masih lagi di bangku sekolah.ada x cara nk bertaubat

    ReplyDelete
  27. Sepasang Kawan serumah baru je terjebak dgn dunia lesbian..nak ikutkan diorang sbnrnya OK je..tapi suka enjoy sakan.kuat merokok dan kuat minum.tu yg aku peratikan.mulanya Sikit2 je minum.lama2 dah pandai balik mabuk tido sekatil.
    One day pagi ahad aku balik diorang tido berbogel kat sofa berpelukan..tak tau la malam waktu balik mabuk tu diorang buat apa.taknak la tuduh bukan2..tapi rasa diorang buat sex.sbb dah byk kali balik mabuk tido bersama.

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini