Thursday, January 10, 2013

Artis Malaysia & Penjara

Assalammualaikum..

    Entry ringan sebelum start sakit kepala ingat mandarin. Siapa artis malaysia yang kerap keluar masuk jail tak pun pernah duduk dalam jail? Jom tengok

Adzrin Adzhar

mengubah wang haram

Zarina Anjoulie

kes dadah
Raja Azmi


Ameng Spring

dadah

Saleem

dadah

Apek


Sumber dari Kosmo Online dan google

20 comments:

  1. Semua artis yg ada bakat dan hebat.. sayang kan najihah fara...

    ReplyDelete
  2. Adzrin tu tak kenal lah najihah. Siapa eh?

    ReplyDelete
  3. jdkan teladan bukan jadikan idola okay :D

    ReplyDelete
  4. Adzrin azhar tu x kenal pun huhu

    ReplyDelete
  5. makin glemer, perangai makin hampeh

    ReplyDelete
  6. Yg adzrin tu kite xknl
    famous ke lya yg ketinggalan

    ReplyDelete
  7. kalo boleh memang tak nak masuk dalam jail ni..sebut pun dah gerun..hahah

    ReplyDelete
  8. kita sama2 doakan agar mereka akan berubah dan menjadi lebih baik daripada sebelum ini..mana tau, dorang berubah dan menjadi lebih baik daripada orang yang baik :)

    ReplyDelete

time kasih singgah komen kat sini..
datang lagi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi