Wednesday, January 23, 2013

Azura Couture : Beautiful Dress For Wedding & Engagement Ceremony

Assalammualaikum..

    Aku suka sangat tengok baju2 orang kahwin ni. Memikat hati. Dulu aku ada citer pasal Hatta Dolmat. Sekarang nak citer pasal Azura Couture pulak. Jom pinarkan mata dengan design2 baju yang sangat awesome.







baju kawin Izreen pun cantik 





Semua gambar dari fb Azura Couture 

p/s : bilalah nak kaya nak merasa pakai baju designer2 terkenal ni

18 comments:

  1. cantik. ok rasa nak kahwin lagi. hihih :D kalau ikutkan, rasa macam nak ada resepsi lagi satu je. hehe

    ReplyDelete
  2. baju-baju tu semua cantik-cantik tapi dah confirm2 lah ribu riban harganya ye dak?

    ReplyDelete
  3. boleh.. kena kawin dgn retis la haha :D

    ReplyDelete
  4. himpun duit insyaallah dapat lah pakai baju designer terkenal.

    ReplyDelete
  5. memang cantik lah baju2 tu..hehehe

    ReplyDelete
  6. Baju yang Izreen tu pakai memang cantik laa.. Suke! :)

    ReplyDelete
  7. cantikk sangattttt ken... tapi hegenya pasti cantik jugakk.. miahhaha

    ReplyDelete
  8. @Namee Roslan

    ape salahnye kan namee nk buat buat sekali lagi hehe

    ReplyDelete
  9. memang cantik sangat... dah terbekenan satu baju ni.. tapi dah kawen.. camne nih.. hehe

    ReplyDelete
  10. lau bju kwen cm leuniy natasha tu anggaran bpe?

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi