Tuesday, January 22, 2013

Nafsu Ingin Ke 4 Masjid Tercantik Ini Membuak-Buak

Assalammualaikum

    Nak pergi sini 1 hari nanti. Insha Allah


Masjid Biru,Istanbul

Masjid Nabawi,Madinah

Masjid Faisal,Pakistan


Masjid Al-Haram,Mekkah

Subhanallah indahnya. Semoga 1 hari nanti dapat pergi ke semua masjid idaman ni dengan bakal suami & keluarga. Amin

22 comments:

  1. in sha allah.. niat suci murni mesti akan kesampaian..aminnnn :)

    ReplyDelete
  2. subhanallah,,cantik...semoga terhajat dear..amin..=]

    ReplyDelete
  3. Insyallah Moga satu hari nanti kita semua di beri kesempatan jejak kaki kesana :D

    ReplyDelete
  4. Waktu azan sekarang kan ada tunjuk gambar gambar masjid nie, suka tengok. semua cantik kan najihah.

    ReplyDelete
  5. insyaalah ..saya pon terengin gak nak ke sane ..selalu dapat tengok kat tv mase azan ... :)

    ReplyDelete
  6. subhanallah... semuanya cantik2 belaka!

    ReplyDelete
  7. target saya masjidil haram.. kalau lah ada rezeki, nak pergi masa muda2 ni lah.. :)

    ReplyDelete
  8. masyaAllah sama jugak teringin nak pegi masjid istanbul dgn masjid faisal.. alhamdulillah 2 taun lps dah pegi solat kat masjidil haram dan masjid nabawi.. rindu nak pegi lagi..

    ReplyDelete
  9. @boni kacak

    amin..tu la masa muda kalau dapat pegi sangat best kan

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah,
    syukur dpt jejak kaki melihat kebesaran & keagungan ALLAH di MasjidilHaram & Masjid Nabawi.
    InshaaAllah jika ada kelapangan & kekuatan nak pg Masjid Al-Aqsa & Masjid Biru..

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi