Thursday, January 31, 2013

Kemuncak Setia Hujung Nyawa

Assalammualaikum..

   Setia Hujung Nyawa dah nak habis kan. Dan aku rasa nak bunuh2 Eriza & Hady tu. Episod tadi memang aku rasa nak sula si Hady tu. Dalam novel apa ending dia ya? Aku tak menyempat lagi nak baca novel ni.






Ape kesudahan cerita ni nanti? Sama2 kita tunggu. Gambar dari fb Setia Hujung Nyawa & fb Nelydia Senrose

Sape yang dah baca novel dia? Kasi tahu kat aku ending dia. Tak sabar nak tunggu. Thanks

11 comments:

  1. lastly mak zain tahu yg ersalina mengandung, dia tuduh er nak jadikann zain pak sanggup, lastly dia suruh zain cerai isteri lepas dia sedar, tapi zain xnak, lepas tu mak dia pun tahu, zain zmn muda pernah terlanjur gan perempun, lepas man zain pun suruh zain cari er minta maaf...hpy ending..

    itu cerita dlm novel laa

    ReplyDelete
  2. he he he... kalau ikut novel...of course ler happy ending... sabar2... tunggu sehingga ke penghabisan...tu tengah banyak konflik tu... x lama jer lagi terlerai lah segalanya...

    wat masa sekarang ni, datin adibah tu tengah majuk ngan marah dengan el... tapi... @the end nanti... dia terima jugak balik...

    ooopsss....terlebey sudah...kalau nak tau lebih lanjut... e-mail kat akak... furrawaheda@gmail.com...nanti akak citer lebey2...

    but then, kalau x ikut novel dan dia ubah cket...x tau nak cakap la kan? ^_^

    ReplyDelete
  3. ending dia mestilah dia hidup bahagia bersama :)

    ReplyDelete
  4. ending dia, sgt happy.. tetap bersama.. :)

    ReplyDelete
  5. org kata citenya happy ending. ^_____^

    ReplyDelete
  6. selalu miss cete nih..hampeh..suke tgk nelydia tue..cntik skin dia kn ^^

    ReplyDelete
  7. mimin ingat dah habis daa cerita ni . huhu

    ReplyDelete
  8. layan jgk cerita ni...tp mmg menyampah dgn watak member zain tu...huhu~

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi