Friday, August 26, 2011

Ya Allah,ujian Allah & kecantikan itu

Assalammualaikum..

Sebar2 kan lah 

    Tengok fanpage wardina safiyyah tertengok pasal sis rara ni.
Ya Allah.
Subhanallah. Indah sangat2 ciptaan yang Allah berikan pade die. Tapi Allah bagi die ujian. Oksigen tak sampai ke otak.

dari fanpage wardina

Menitis air mate daku tengok sis rara dalam keadaan macam tu. Tak sangke sangat2. 





cantikkan sis Rara Zikry @ Zarith Nadhira ni. Cantik sangat2. 
Semoga die diberi kekuatan untuk menghadapi ujian dari Allah ni.





" Zarith Nadhira,there's a hikmah behinds something" dari wardina


kecantikan itu hanye untuk sementara,nikmatilah ia dengan sebaik2 nya sebelum dikembalikan kepada Allah s.w.t. Bersyukurlah. 

   Disertakan :

Acc Holder Name : Zarina bt Amir
Acc no : 112183147486 ( MAYBANK)


p/s : daku tak mampu nak dermakan duit,tapi daku hanye mampu dermakan doa untuk beliau supaya diberi kekuatan & cepat sembuh. Amin

49 comments:

  1. urmm kalau Allah nak tarik tu bile2 mase je. dye mmg sgt cntik la kan..

    ReplyDelete
  2. aah cntik,.subhanallah,.dn alhmdlillah,Allah sebenarnya bg die ujian untuk die loloskn dri dr dosa2 silam,mungkin,.kesakitan tu penghapus dosa kecil kn,.insyallah,die boleh smbuh,.

    ReplyDelete
  3. kesiannya,dia sakit apa..rasa nak derma rm10 kalau ade rezeki

    ReplyDelete
  4. Moga beliau cepat sembuhkan...Amin

    ReplyDelete
  5. smoga cepat sembuh. camne bleh oksigen tak sampai ke otak? dia sakit ape? huhuhu. sedih aku tgk..lawa gille die

    ReplyDelete
  6. Semua orang akan didatangkan dugaan dari Allah. Dan ini adalah dugaannya untuk beliau.

    Hidup ini bukan setakat hari ini, tetapi hari mendatang sehingglah ke alam yang lain. Semoga beliau dapat menempuhinya dengan tabah.

    ReplyDelete
  7. harap beliau cepat sembuh :) insyaALLAH.

    ReplyDelete
  8. siapa rara ni? semoga cepat sembuh eh..
    sama2lah kita berdoa utk kesihatan dia.. ni ujian dunia.. mungkin dgan ujian ini, dia terlepas ujian akhirat..
    sama2 lah kita muhasabah diri

    ReplyDelete
  9. kesian..semoga dia n family tbh hadapi dugaan..

    ReplyDelete
  10. Dugaan buat dia dan keluarga ... Semoga allah permudahkan semua urusannya ...

    ReplyDelete
  11. bila2 je DIA boleh bagi ujian kat kite. ;)

    ReplyDelete
  12. everything happens in this world ad hikmahnya:)

    ReplyDelete
  13. yg sakit nie pic org cantik nie ke..hurmmm..toh la kalo Allah kate jadi..maka jadi lah..

    ReplyDelete
  14. takut sgt.Allah kalau nk amik mmg sekelip mata je kan.

    akk seday sgt.nama dye sama ngan akk ZARITH.

    ReplyDelete
  15. bagus.. dah ramai dah sebarkan.. .ye doa tu mmg penting...

    ReplyDelete
  16. sangat cantik ! tapi , Allah bagi dia ujian ..mesti ada hikmah ~

    ReplyDelete
  17. kasihan dia :( saya sedih lah. sekelip mata je Allah tarik nikmat.

    ReplyDelete
  18. @farhan

    katenye jatuh time berjogging..
    tu la kan..

    ReplyDelete
  19. @Taufiq Tiramisu

    asma..katenye die jatuh..then terus koma..
    tu la lawa gile

    ReplyDelete
  20. @I wong (依之汉)

    harap die diberi kekuatan utk hadapi & sembuh

    ReplyDelete
  21. @putput

    yup..memang ade hikahnye..insyaAllah

    ReplyDelete
  22. baru tau psal cite die... herm.. kesian sgt2.=(

    ReplyDelete
  23. takziah untuk keluarga rara..eka pun baru tahu..huhuhu..sian sangat

    ReplyDelete
  24. kesiannya kat dia. :( takziah. ;'''(

    ReplyDelete
  25. al- fatihah buat rara,da lme ak dgr psl die...da bbrpe bln lps...tp skang da kmbli ke rahmatullah...takziah buat kluarga die....

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi