Thursday, August 11, 2011

UCAPAN AIDILFITRI: DARI SAYA UNTUK EQBALZACK

Assalammualaikum..


untuk abg eq,

pagi2 buta pegi berjogging,
malam2 pegi i-city cari unta,
sebulan berpuase sambil berblogging,
salam aidilfitri maaf dipinta


atuk dirumah berteka-teki,
ayah & ibu ke pasar berniaga
semoga Allah,memurahkan rezeki,
buat Abg Eq & juga keluarga

Salam Aidilfitri buat Abg Eq & keluarga. Diharapkan aidilfitri kali ini memberi lebih keberkatan buat abg eq.Terima kasih sekali lagi atas kad raye yang diberi.

Opss!! Bawak kete balik kampung jangan laju2,bia lambat macam siput janji tak gelojoh macam tupai .

Photobucket
khas untuk abg eq

12 comments:

  1. salam najihah,
    header tu menung jauh, tak sabar nak raya ke? hehe...
    abg eq ucapkan terima kasih join GA aidilfitri ni. abg eq dah linkkan kat blog dan nnt bila free boleh singgah ok..
    selamat berpuasa buat najihah dan keluarga...

    ReplyDelete
  2. @eqbalzack

    heee aah x saba hihi..
    tenkiu abg eq :)

    ReplyDelete
  3. sweet !
    nice blog too.


    Good Luck.
    ^_______^

    ReplyDelete
  4. nice2...
    gud luck cik najihah..

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi