Wednesday, August 10, 2011

SEGMEN : FAKTA TENTANG DIRI INI ...... CIK NAJIHAH

Assalammualaikum..

Teringin nak join segmen ni bile tengok hira join huhu


tekan header kalau nak join

fakta ke? Taram jelah

  • alergic makanan seafood lagi2 ketam yang bole bikin bibir daku jadi bibir Angelina Jolie haha.
  • tak suke menuggu & buat orang tunggu
  • sangat2 tak suke perokok
  • fanatik wane ungu. Elegan yaw
  • tengah gile dengan kasut wedges. Blink2!!
  • novel addicted
cukuplah tu. Kang juling mate bace hee

14 comments:

  1. unggu mmg cantik kan...;-)

    giler wedges jugak..hehe..

    yeahhh///tahu dah serba sedikit ttg cik najihah...

    ReplyDelete
  2. huhuhu,,suke wedges jugak! tq awk sudi join! ;)

    ReplyDelete
  3. ehem ehem. saya pakai sama rata je. tak ada tinggi-tinggi ni. hahaha :D

    ReplyDelete
  4. eh eh, novel addicted? banyak novel tak? nak pinjam satu boleh? hoho

    ReplyDelete
  5. @hira

    akk mane ade novel dik..sume pinjam kawan..kat kolej ramai hihi

    ReplyDelete
  6. wahhh!!! kita semua sama la kecuali yang atas sekali jerr..

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi