Wednesday, August 17, 2011

WW 4 - Comel kan?

Assalammualaikum


name die abu

tengah tido bukan mati ye
***************************************



special thanks to kak fad for made me this beautiful picture. Im speechless lah!

30 comments:

  1. Abu tu mati ke tido ke pengsan ke? Hahaha. Tapi Tira geli tengok hamster besar macam tu..

    ReplyDelete
  2. nk jd pilihan abg ben, kena buat sesuatu yg menarik perhatian dia. mcm ada sorang blogger yg cabar dia utk masuk labour room.

    ReplyDelete
  3. Najihah, tu hamster ka? besaQ nya. Nadh nampak macam prairie dog je?

    ReplyDelete
  4. abu tu ape?hehe tido camtu ea?sangat comel dengan gigi terkeluarnya :}

    ReplyDelete
  5. hamster ker tikus?
    kamu melindungi ekor nya :D

    ReplyDelete
  6. sama2...yang atas ke bawah yg comel tu?haisy...tikuuuussss...hehe

    ReplyDelete
  7. bestnye, teringat kat hamster lame dulu... huhuhuhuh

    ReplyDelete
  8. comelllll. saya ada dua. nama kiki dengan lili. tapi dua2 dah mati. sedihhh.

    ReplyDelete
  9. @I

    yeke..binatang ni pun bukan sy punye..pinjam je hii

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi