Tuesday, August 2, 2011

Salam Ramadhan Buat Semua Blogger Tersayang

Assalammualaikum..

Dah 2 ramadhan baru nak ucapkan. Mintak maap ye lambat.
Daku ucapkan selamat berpuasa buat semua umat islam & semua blogger.
Semoga ramadhan kali ni memberi lebih keberkatan kepade kite semua

Daku mintak maaf ye kalau2 ade entry daku yang menyentap korang.

maap tak dapat bagi kad raye sendiri. Ni google punye haha

34 comments:

  1. salam ramadan

    Kancil nak menjemput cik Najihah ikut segmen pertama kancil...kalau sudi memeriahkan segmen kancil

    http://kancil8349.blogspot.com/2011/08/segmen-kancil8349-pengalaman-korang.html

    ReplyDelete
  2. Usha line kat entri cik najihah.. Hehe.. Selamat Berpuasa :D

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan jugak cik najihah...

    selamat berpuasa...;-)

    ReplyDelete
  4. so, dibulan yg mulia ni, marilah kite 0 0 ye :)

    ReplyDelete
  5. biar lambat asalkan selamat. hehehee. Salam Ramadhan :)

    ReplyDelete
  6. insyaAllah semoga ramadhan kali ni lebih diberkati..:)

    salam ramadhan cik najihah :D

    ReplyDelete
  7. selamat berpuasa!
    moga tahun ni puasa penuh, tak mau ponteng2 na. haha :p

    ReplyDelete
  8. lupa lah dah wish ke belum hehe nk wish selamat menjalani ibadah puasa cik najihah! :)

    ReplyDelete
  9. SALAM RAMADHAN BUAT CIKNAJIHAH DAN PEMILI :)

    ReplyDelete
  10. salam ramadhan najihah..heee..awal lagi..tak ngape..:)

    ReplyDelete
  11. salam ramadhan encik. eh, salah. cik najihah~ :D

    ReplyDelete
  12. salam ramadhan.camat berpuasa;) adeiyh sedih bca n3 ni.sob3.nurul bru saja melancarkan blog baru.hehe

    ReplyDelete
  13. @younotme

    salam ramadhan..
    eh yeke x pe2..keep on blogging ya

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi