Saturday, August 13, 2011

Cara Pakai Shawl Tutup Dada

Assalammualaikum..

   Opss. Dah lame sangat tak buat tuto cara nak pakai shawl. Ade adik tu dah banyak kali mintak daku tolong buat tuto tapi tak sempat nak snap gamba huhu. Hari ni terajin. Meh la nak tengok.

Korang perlukan :
  1. shawl
  2. jarum peniti 2
  3. pin kecil 2
  4. riben besar (optional)

  1. pakai macam biase sebelah pendek sebelah panjang
  2. amik yang pendek pinkan kesebelah yang panjang ( yang ni korang pandai2 agak labuh mane ye )
  3. amik yang panjang lilit macam biase 
  4. pinkan
  5. yang riben tu ikut suke lah nak letak ke tak. Korang boleh biakan je ke belakang. Daku tak suke sebab gelebeh. 
  6. siap!
   Maaf ye gambar & muke tak seberape sebab mengantuk. Pakai lawo2 sebab baru balik dari kuantan hoho.Tu jelah. Selamat mencube. Oh ye selalunye daku akan pakai care ni dengan shawl cotton sebab ringan & senang nak bentuk. Tapi terpulang pade korang :)

24 comments:

  1. lawa sakan nampak. hoho. nice tuto! :D

    ReplyDelete
  2. amboi ..
    pndai pakai shawl :)
    comel ^^

    ReplyDelete
  3. @siti kektus

    hahh sape lah tu..cun ape nye poyo lebih

    ReplyDelete
  4. buat ape ea cik jiha???

    http://realstoryofme.blogspot.com/2011/08/request.html?showComment=1313232123940#c2697498368791376056

    ReplyDelete
  5. mudah dan senang pakai cara neh....;-)

    ReplyDelete
  6. kdg tu, depan boleh buat labuh..belakang pulak singkat..huhuh

    ReplyDelete
  7. simple n nice dear ^^ kdg2 kalau dh nk cpt, sy main belit2 aje shawl tuh. huhu

    ReplyDelete
  8. kita pun pakai pasmina cara macam ne jugak..wee//thanks for the tutorial..

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi