Wednesday, April 6, 2011

Tanpamu "Nur Kasih The Movie "

First time dengar lagu ni dah jatuh hati..
Credit to incik budiey..

Lagu ni duet Sahbi Saddi dengan Helena penyanyi indonesia..

Siyes best!!


Tak sabar nak tunggu filem Nur Kasih ni keluar..
Mase drama ni dulu pun dah malatop2..

Jom layan..



Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang


Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Tanpamu nafasku terhenti
Keranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya



Kasih yakinlah kepada dirimu
Sayang dan cinta ku pun hanya untuk mu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu

2 comments:

  1. cter ni memang syok..boleh ah buat layan2 jiwang..hehe

    ReplyDelete
  2. hoho..aah memang pun..agak sape yg jiwang tu layan...hihi

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi