Wednesday, April 6, 2011

Review Pakaian Artis2 di ABPBH

Assalammualaikum..

   Hai semua! Setelah daku stalk gambar2 artis kite masa malam blue kapet ABPBH ahad ari tu daku agak juling la mate. Mane taknye baju depa semua yang mak oi. Ada yang ok tu ok la ada yang terdedah tu kalau boleh nak kasi bogel semua. Ada tu yang mangsa pesyen pon ade. Hem..Jom cuci mate. Sebelum tu credit to oh! media & beautiful nara di atas gambar.

   Bagi pandangan daku antara artis2 yang datang dengan padanan gaya baju yang sedap mata memandang adelah :

Lisa surihani yang tersangat3 cantik & cute**baju die lawa weh

Nurul Syuhada sangat manis kan

Irma hasmie bertudung cantikkan. Fida memang superb..gojes!

Fafau kiut..

   Ok sekarang jom kite tengok pesen terbukak tang leher & tayang maut punye kasi bukak semua pulak ye. **Sile mengucap



Jue Aziz seksa
Farhan yang aiyoo
Rebecca
Dynaz..Her dress was dem gojes but too sexy
Kylafairy..Yaw!! 
Amanda Imani


Act banyak lagi yang menyeksakan mata tapi tak kan nak letak semua kat sini kan. Meletop blog daku huhu. Skang jom tengok plak artis yang daku rasa jadi mangsa pesyen & mangsa mekap kot
Dafi nak pegi kawad ye
Siyes takut tengok muka Ella
Leya...?
   Last sekali jom usha bf2 daku yang hensem lagi semat ni ha ngee
Yaw Asyraf Muslim..hensemnye...
Oh Danny naseb ko da bertunang hihi
Anuar Zain oh..



And..The hottest guy goes to....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Datuk Yusuf Haslam
wah2... :)
p/s : kalau nak tengok lagi banyak gamba pegi sini fanpage oh media. Macam2 kutukan & pujian. Yang peadas yang tawar yang masin semua ada. tata!

2 comments:

  1. suka tgk irma bertudung..=)
    sgt tak bpe berkenan tgk mekap aleya tu..aduii..muka dia lg cntk tak mekap tau..
    suka baju lisa..cntk..=)
    asyraf muslim yg sgt hensom..cair tgk dia..huhuhu

    ReplyDelete
  2. aah..nampak manis..yang leya pulak trover mekap kot huhu..nmpak pelik..
    wa ashraf muslim mmg macho selalu hihi
    aah baju lisa lain

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi