Wednesday, May 11, 2011

tq kakak!

Assalammualaikum..

    Haip! Hari ni macam tak de mood nak update entry lah. Btw thanks untuk sorang komentar yang menamakan dirinya "kakak". Beliau ada tegur daku dalam entry daku yang malam lepas. Daku nak ucapkan thanks sangat kat kakak sebab tegur saya. Mungkin saya tersilap tulis dalam entry tu. Dan mungkin juga saya tak perasan yang penulisan entry saya keterlaluan. Thanks kakak. Kalau kakak baca entry saya ni saya nak ucapkan ribuan terima kasih kat akak sebab ingatkan saya & tegur saya dengan cara yang baik. Thanks. 


kalau nak bace silelah kelik**komen yang menyedarkan daku


   Entry yang lepas daku delete sebab takut ada yang mungkin terasa & tak selesa. Thanks for those yang komen kat situ,daku tak dapat nak balas. Sekali lagi thanks kakak :)

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini