Friday, May 20, 2011

jom kemaskan fb anda!

Assalammualaikum..

   Jom kemaskan fb korang maca fb daku ni ha 

kelik bagi besar okeh
kalau nak buat jugak jom terjah blog muez angelo..
Sedap sikit bijik mate ni nak on9 fb kalau tak serabut je dengan iklan tah ape2. 
 
Selamat mencuba!

17 comments:

  1. than xletak link.. :)
    mcm ni baru la ringan.. simple je.. :D

    ReplyDelete
  2. Dah lama betul tak buka FB.. Hahaha.. Tak tahu laa dah berapa bayak notification yang Tira dapat :p

    ReplyDelete
  3. aah babe, kat fb mmg bnyak iklan. memacam iklannya. rimas! :D

    ReplyDelete
  4. oh blh buat cap tu ke..? baru tau..tq..hehehe

    ReplyDelete
  5. miss tira :

    kadang2 fb membosankan jugak hihi

    ReplyDelete
  6. asfira :

    tu lah pasal hadoi semak mte kan

    ReplyDelete
  7. tadi jijah try disconnect..boleh...tup2 lepas tu..dia jadi balik lah yg chrome tu..geramnya..ni nak try lagi..

    ReplyDelete
  8. ha..dah ok jugak...thanks dear :) baru nam[ak spanar tu..hehe

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi