Saturday, May 28, 2011

berehat seketika

Assalammualaikum..

   Hai semua! Opss sory lah yek sebab daku tak update blog untuk 2 3 hari ni sebab balik kampung lagi. He..Almaklumlah nak tunang ngee. Ok tidak disitu ye. Bz nak kemas2 umah untuk kenduri minggu depan. Jadinya hari sory tak update ape2 okeh. Sory jugak bagi yang tinggal jejak ke tinggal komen ke daku tak dapat nak balas terus. Nanti i reply ya sayang aww.

   Daku berehat dari berblog buat seketika. Tata korang. 

p/s : akak yang nak tunang daku pulak yang lebih2 haha.Sekali sekale

12 comments:

  1. hihihi.. igtkan kamu y nak tng tadi.. hehehe. :D

    ReplyDelete
  2. Akak nak tunang adik pula ambik aura akak mana tahu lepas ni adik pulak yang tunang. Muahaha. All the best :D

    ReplyDelete
  3. sudah mau bertunang? tahniaahhh jiha :)

    ReplyDelete
  4. bro ery :

    hahah tu lah pasal nye..terlebih suda

    ReplyDelete
  5. bro ery :

    hahah tu lah pasal nye..terlebih suda

    ReplyDelete
  6. cik natrah :

    eh tak lah..akk sy lah nak tunang bukan sy ngee

    ReplyDelete
  7. cik natrah :

    eh tak lah..akk sy lah nak tunang bukan sy ngee

    ReplyDelete
  8. hihihi,njihah plk ble nk b'tunang? :D

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum CN.

    Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
    . baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

    ReplyDelete
  10. ummi :

    eh bukan la..sy lambat lagi :)

    ReplyDelete
  11. nadh :

    o nnt free sy tengok ye :)
    thanks

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi