Monday, May 23, 2011

Tag dari MRS VIP

Assalammualaikum..

Kena pulak tag dengan teman sekentut ku anis adila. Weh agak lame tak main tag mengetag ni kan.

5 tarikh penting

  • 3 Jun - bufday mama 
  • 12 Julai - bufday abah
  • 21 September - bufday kanak2 rebina ni (daku la)
  • 21 Oktober 2010 - daku kena tinggal bas dari matrik nak balik pahang**sampai bile2 ingat!
  • Disember 2010 - masok PLKN KLCC yang bes gilos. Tu yang jumpa anis gedik ni haha

5 perkara dibuat semalam

  • balik dari kampung
  • makan snow ice perisa peanut yang sedap!
  • tido dalam kete tak hengat dunia
  • bagi makan kura2
  • bergayut dengan "bantak busuk"

 5 perkara yang buat korang happy

  • dapat dean list! **oh memang nak sangat2
  • jumpa dengan kawan2 lama. Reunion besar besaran kasi gegar
  • dikurniakan insan yang menyayangi daku seikhlasnya oh!!
  • makan
  • borong shawl banyak2. hilang tension

5 sebab jawab soalan

  • anis tag
  • bosan 
  • tak de keje nak buat
  • hobi
  • suka jawan2 soklan

5 blogger yang ditag

  • honeybunny
  • shafmechy
  • eqa
  •  taufiq
  • abu

 
 

 

 

 

6 comments:

  1. haha...yg tarikh tetinggal bas tu pling lawak...dulu kat matrik time nak balik pling gigih sekali...bas blum smpi dah tunggu...excited nak balik..haha

    ReplyDelete
  2. hahah trauma kot hadoi...
    gile excited hiii

    ReplyDelete
  3. eh eh eh...

    nama ila ada la..ok...

    nnati ila free ila buat k....

    kena tunggu mood ila datang dulu...

    thanks dear....;-)

    ReplyDelete
  4. tq sayang sudi buat...hehe..
    haha,,,,aku ingat yg pasal ko tinggal bas tu.huhu

    ReplyDelete
  5. welkem..hahah
    mmg ingt sampai bile2 lah

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi