Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA


Nak join sinilah pulak..


1. Lelaki pilihan?? Em cukuplah sekadar sedap mata memandang, memahami & yang paling penting sekali kenalah sayang kasi lebih sikit hikhik**berangan jek.

2. Perlu kot hehe. SEKSI bagi lelaki pada pandangan saya ialah seksi dari segi dalaman. Tak perlu kot nak seksi2 pada luaran walaupun pada sesetengah orang perlukan keSEKSIAN luaran tu. **seksi dalaman tu dah kire membunuh ape hihi

3. Mostly pada pengalaman sendiri banyak yang macam tu. Bile dah bertahun2 kapel dah memiliki cinta terus hilang semua pengorbanan bagai**macam nak kena bagi makan kasut je

4. Op koslah tidak! Sebab..tak syok nak kongsi2 ni tapi apekan daye kalau takdir..em..

5. Wau!! Sensasilah soalan ni. Saya cuma minta penjelasan & minta kata putus. Lebih baik putus daripada terus tersiksa pastu cari lain je yang lebih baik**ayat dramatis

6. Bagi daku 2 2 same je baik lelaki baik perempuan.

7. PEREMPUAN. Buktinye perempuan akan rasa lebih menderita jika putus cinta berbanding lelaki. Tapi kadang2 ada jugak lelaki yang setia tapi zaman sekarang macam 1 dalam SEJUTA je..

8. Oh tidak. Cemburu tak seronok sebab buat orang cemburu lagi seronok kih3

18 comments:

  1. kak pinky nak baca tapi terhalang ngan dua kotak tu huhu..cmner nak baca yang..pls pls nak baca jugak! =)

    ReplyDelete
  2. 2 kotak yg mane sis?? sory2..tapi yg mane ye

    ReplyDelete
  3. suka bca pndpat org mcm2 jpwan...

    hihi.
    salam singgah dri blog Abg Beng

    http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/segmen-cari-gaduh-lelaki-vs-perempuan.html

    ;D

    ReplyDelete
  4. hai, salam ziarah dari segmen en ben..yup, akak pun suka baca jawapan orang..Macam-macam jawapan dan kita boleh kenal peribadi orang melalui jawapan yang diberikan..

    ReplyDelete
  5. hai missbby..
    yup melalui pandangan org tu la kite bole tau dia macam mane la thanks jenguk sini :)

    ReplyDelete
  6. macam-macam japawan ada...
    ser0nok baca...


    salam ziarah dari segmen soal hati En Ben...

    ReplyDelete
  7. jom kite bertukar pendapat =)
    dari blog abg ben

    http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

    ReplyDelete
  8. sua sue gud morning.. sua sue gud morning.. istimewa raja.. hehehe

    salam kenal..

    ReplyDelete
  9. SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... JaLaN2 TeNGah MaLaM BaCeR uR oPiNioN.... (^_____^)V

    ReplyDelete
  10. dek cik :
    hai! sy dtg melawt kamu ye..

    fuuyooh :
    selamat pagi selasa...hihithanks ya melawat pendapat sy :)

    sis nad :
    hai sis...thanks ya :)

    ReplyDelete
  11. salam..

    suka baca entri awak..


    http://sekamarrindu2009.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

    ReplyDelete
  12. selamat pagi : jom baca

    http://fuyohblog.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-tuhan-trafik.html

    ReplyDelete
  13. singgah dari segmen BA
    salam perkenalan

    macam2 pendapat tentang cinta
    jom baca pendapat saya jugak!
    http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

    ReplyDelete
  14. sekamar rindu :
    hai thanks datang bace :)

    fuuyooh :
    Dah bace..hihi

    mas.saari :
    hai..thanks singgah bace :)

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi