Monday, June 27, 2011

SUNDAY yang memenatkan

Assalamualaikum..

   Hai semua! Wah sangat2 penat baru balik umah setelah bergedikan kat kuantan tu ha. Sampai tido ternganga2 dalam kete *tak senonoh. Bes wok sekali sekale lepak dengan family.Rase heaven gilak. Pagi tadi siap berkelah kat tepi pantai kat Teruntum tu ha makan tengah hari bawak bekal dari umah. Jimat duet.

   Jomle usha gamba sikit2.

flawless nye budak ni
akak daku yang gedik yang bakal jadi bini orang
si tukang amik gambar afiq sayang
   Tengah2 dok nak cari tempat nak makan kan terjumpe ade 1 kapel yang dikategorikan sebagai "warga emas" tengah dating sambil cabut uban. Romantik yaw.

sempat lagi daku snap haha
kate orang amik gambar ber3 tak baik. Kate daku taram saje
      
    By then singgah ECM berniat nak usha beg & kasut.Tau ape jadi? 2 manusia berebut kasut & beg dengan daku.Walamak. Stok banyak lagi der saba lu. rase nak je baling kasut kat muke tu. Tak penyabo.Itulah orang melayu.

   Ok lah malas dah nak uplod gamba. Lembab sangat.Btw merah itu seksi kan ahaks. Daku sudah mula jatuh cintes dengan warna merah. Siyes menyerlah kalau korang pakai warna merah.Try lah. Tata

p/s : sory weh kalau gambar terdouble..

8 comments:

  1. merah warna garang ouh, memang la menyerlah. hehe :)

    ReplyDelete
  2. nabila :

    hee sebab tu berani pakai

    ReplyDelete
  3. saiazuan :

    hee ahad mmg x lekat kat umah

    ReplyDelete
  4. best dapat kelah kelah kan..dah lame xwat sume toh..

    ReplyDelete
  5. anis :

    aah bes sangat..sekali sekale dapat berkelah..syok

    ReplyDelete
  6. si kecik tu memang sebijik muke ko fara..haha

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi