Thursday, June 9, 2011

2 in 1 - Kawen & Tunang

Assalammualaikum..

   Opss. Hari isnin  hari tu ada 2 majlis serentak. Majlis pertunangan akak daku & majlis sambut menantu. Malas nak cite panjang2 tengok ajelah gamba :)


bakal
  
opss cantik tak baju hahah
tukang make up a.k.a kawan lame
sesape yang mau menggunakan khidmat beliau untuk make up bolehla ke KILA PINKY

 ********************************************
Majlis 4 hari bulan belah perempuan

opss lagi muka ni

sentap lah


mao aje keluarga ini 
panas gila babeng..habes basah ketiak
maksu 
cantik kan
Daku suka gilos warna2 yang depa pilih. Cantik weh. Suke aww..Lagi2 warna peberet. 

suka sangat pelamin die. Simple but cantik
6 june belah lelaki


oh jatuh hati dengan warna tema. Cantik giloss

pasangan ni memang tak senonoh. Melantak aje

tukang jurugamba yang berbakat gilos**kesian baru nak makan
muka yang amat sangat kelaparan

suke pose ni

Ok lah dah naik juling mate tengok gamba kan. Thanks for watching & reading :)

10 comments:

  1. amboi yng bertunang tu pun melantak sama...haha

    best woo..bile kahwin?

    ReplyDelete
  2. tau x pe..
    setahun pade katenya,.,
    tapi tak tau la

    ReplyDelete
  3. wah .. y berunang 2 pun tak lama dah ..:p.

    ReplyDelete
  4. pelamin tu cantik...

    nak kerusi pelamin macam tu jugak..hehe

    ReplyDelete
  5. cantik lah..suka yg kaler kelabu+pink..hehe cik najihah bila lagi pulak? muahaa

    ReplyDelete
  6. hihi,,,eh sy lambat lagi lah..
    x de calon pun huhu

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi