Thursday, June 16, 2011

Al - Fatihah Buat Nenek

Assalammualaikum..

   Semalam bangun2 pagi je mama dah kata nenek daku yang sakit hari tu dah tak de lagi. Nenek daku dah meninggal semalam dalam pukul 7 lebih. Terkejut sangat2 sebab baru je balik tengok. Tapi alhamdulillah tak terkilan sebab dapat merasa jaga arwah seminggu yang dulu. 

   Memang bergegas balik amik adik kat sekolah semua. Dari mula mandi sampai ke kubur tengok. Sangat sedih hati ni bila mencium arwah. Semoga arwah nenek ditempatkan dalam golongan orang2 yang beriman. Amin..

   AL FATIHAH

arwah nenek

angah akan rindu sangat2 kat tok..
time kasih atas segalanya tok..
angah mintak maaf atas salah silap angah sepanjang angah jadi cucu tok..

amin..

p/s : maap x dapat nak balas komen @ jejak korang buat masa ni. 

5 comments:

  1. moga rohnya di cucuri rahmat, ;)

    ReplyDelete
  2. al-fatihah,, smoga ditempatkan dikalangan org2 yg beriman,, aminn :)

    ReplyDelete
  3. salam takziah..alfatihah buat njaihah sekeluarga..nasib sempat jumpe kn..cm anis dulu..elok elok ktorg adik beradik smapai dr perak,melawt and balik rumh tokwan..ayh cll ckp tok dah xde..:(

    ReplyDelete
  4. siti kektus & sya hassan :

    thanks semua

    ReplyDelete
  5. anis melon :

    em..jumpe pun da x bukak mate dah..thanks

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi