Thursday, June 9, 2011

Selamat Bernikah - PART 1

Assalammualaikum..

   Hai semua. Alhamdulillah pada hari jumaat lepas bapa saudara daku yang paling bongsu telah pun selamat bernikah dengan kekasih nya yang terchenta itu. Selamat diijab kabulkan kat Masjid Kg Luit Maran. Tapi sangat sedih sebab nenek daku tak dapat nak datang sekali sebab uzur. Ape2 pun daku tetap enjoy dapat bersama2 memeriahkan lagi majlis a.k.a mengecohkan lagi majlis bersama sepupu2 daku yang gile2 tu. Jom cuci mata :)

**************************************
SEBELUM

ni lah die bapa sedara daku yang hensem tu hee
facial by mak long**kelas gituh
********************************************
SEMASA

    Akad nikah lepas asar. Fuh agak kelam disitu ye rushing pegi sana. Cool bebeh.

Opss menggedik sudah
2x lafaz selamat..

pewitt alahai
minah2 penting..pembawa hantaran =p
   Ok lah tu. Malas nak uplod banyak2 gamba. Sehari dah 500++ gamba. Yaw. Memang kami semua kaki gambar lah haha. Dimana2 ade jek muka. Lantak ler. Btw nanti sambung part yang seterusnya.

ni sume angkara kesengalan yang tak terbendung..trimas ayie tukang snap 


No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi