Thursday, June 30, 2011

saya join contest the best picture of me


ditag oleh fatin sayang untuk join contest ni. Alamak daku dah lah tak de gamba2 yang hebat2 ni ha. Tapi redah aje lah oi


gamba ni diambil gune kamera cabok daku yang biase saje cap CASIO tu ha..Daku suka sebab nampak rumput aww..

Siyes memang tak target pon nak menang.Join pun sebab cik faten yang tag. Hormati permintaan beliau.
Kalah beb ramai lagi peserta lain yang mantop2 lagi2 bila Nisa join.Konpem beliau menang okeh.

tag :

jijah
myra rosli
cik FF

join jangan tak join okeh! 

16 comments:

  1. wah cik najihah boleh menang ni. InsyaAllah.. sebab gambar kamu pon dah awesome! alamak ni rasa kena selongkar album bagai ni. hehe

    thanks tag. gudluck ye dear!

    ReplyDelete
  2. qud luck farah hihi..

    nice oh landing kt rumput gitu hehe

    ReplyDelete
  3. masin mulut..ammin..
    thanks syg hihi

    ReplyDelete
  4. kak mai :

    tenkiu kak.
    haha org oandang wat tak tau je

    ReplyDelete
  5. ada bakat nk menang. hehe.
    all the best ~

    ReplyDelete
  6. halamakkk daku ditag pule..
    adedeh.. kene buat nih..hehe..
    thx dear,
    btw,, mmg the best picturela you!huhu gudlux!!

    ReplyDelete
  7. mira :

    kene buat tau..
    hee tenkiu syg :)

    ReplyDelete
  8. auwww.. mekaseh tag ff.. nak join tade la pulak the best picture of me.. xpandai posing.. hehe

    btw, gud luck dear :)

    ReplyDelete
  9. wahhh CN..
    mmg the best pic lah..=)

    ReplyDelete
  10. chantek lah lalink..msty bleh mng ni...

    ReplyDelete
  11. cik FF :

    x pe..letak je ape2 gamba pun..hehe thanks dear

    ReplyDelete
  12. KIC :

    hahahah tenkiu darl..x de maknenye

    ReplyDelete
  13. cik idora :

    amin..
    hehe thanks dear

    ReplyDelete
  14. wahwah..leh menang nie..weeee..gud luck dear..:)

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi