Friday, February 11, 2011

yang mana 1 & kenape aku??

Assalammualaikum...

   Halo hai semua. Ok kali ni punye entry daku nak mintak pendapat korang2 untuk diri daku ni. Em...Daku bermasalah jugak kot haiyak.

  Macam ni....

Semalam tengah2 daku syok buat asignment daku ade pulak dapat mesej dari 1 mamat ni.Beliau bertanyekan same ade daku sayangkan beliau lagi ke tak.Tapi daku speechless lah!
At last daku banyak sangat fikir sebab beliau agak mendesak daku untuk bagi jawapan YA atau TAK malam tu jugak**gediks betul
Then daku tak tahu nak kate ape sebab daku pun tak sure dengan perasaan daku sendiri.Tapi pada masa yang sama ada lagi 2 orang makhluk Allah ni yang masih menunggu daku sedangkan daku tak kate ape2 pun.
Oh!!!
Kenapa masalah ni baru nak datang sekarang ek?
Daku sangat2 konpius ape daku nak buat sekarang ni macam bila lepas yang ni hati yang tu terluka,dan sebaliknya. Haiyak!! Tulun....... :(



Cuma...
Apa yang daku boleh cakapkan kalau ade jodoh tu adela,tak kan ke mana.
Even kalau kita bercinta dengan orang lain pun tapi kalau takdir Allah dah tentukan itu bukan jodoh kita tak boleh nak kate apa2.Kena terima dengan redha***waw!
Daku mintak maaf kalau daku melukakan hati mana2 pihak & daku cuma insan biasa yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan & terlalu banyak sangat kekurangan dalam diri daku..

Awak..pegilah cari orang lain..ye

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini