Thursday, February 24, 2011

Ape dah jadi?? Rusuhan

Waw..

Daku amat terkejut dengan artikel yang daku baru bace tadi pasal rusuhan yang berlaku kat depan bangunan pentadbiran UPM petang semalam. Feh! Pasal pilihanraya punye pasal banyak pihak yang tak bersalah jadi mangsa sampai nak gaduh bagai siap ada pakcik2 abang2 polis lagi yang datang**pemes lah UPM pas ni

Nak tau lebih lanjut?

Meh kelik SINI

Daku berharap cuma keadaan kembali normal macam biase lah sebab dah kalau sampai nak pecah2 kan cermin sampai ada pihak yang injured tu dah kira kes parah dah tu.

Bikin panas!?


No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi