Monday, February 14, 2011

Bersyukur sebab TAK CANTIK

Saya bersyukur...

Sebab saya tak cantik...
Saya tak menjadi mangsa gangguan lelaki2 yang rosak akhlaknya..

Sebab saya tak cantik...
Saya dapat pelihara diri saya dari pandangan bernafsu lelaki yang yang tak menjaga pandangannya..

Sebab saya tak cantik..
Saya selamat daripada menjadi senjata syaitan yang boleh mencairkan iman lelaki...

Sebab saya tak cantik..
Saya tak mendapat fitnah & cemburu dari wanita2 yang lain

Sebab saya tak cantik..
Saya tak menharapkan pujian dari mana2 lelaki & wanita...

Sebab saya tak cantik...
Saya menemui insan yang menerima saya seadanya..

Dan....

Sebab saya tak cantik..
Saya sentiasa mencuba untuk menjadi cantik pada pandanganNya.cantik pada pandangan manusia bukanlah apa2..

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini