Monday, February 28, 2011

Blogger yang cantik tapi agak kurang sopan

Assalammualaikum...


   Hai ! Ok daku tak nak panjang2 citer sebab entry daku kali ni agak pedas lah. Naseb lah kau kalau nak terase ek. Tadi rumate daku bagitau daku pasal adelah sorang blogger perempuan ni yang hentam beliau. Jadi daku pun tengok lah jugak ape entry yang buat kawan daku tu sedih rupa2 nya pasal blog minah itu.

   Daku ada bace blog beliau yup nice blog nice person for my first impression. Daku komen la " Jangan dok kutuk2 blog orang tak baek, Peace (^^,)v ". Ok dengan nada & daku rasa bahasa daku dah cukup sopan nak bagi komen tu. Then bila blog walking lagi belog beliau tu daku tengok lagi. Waaaw!! Hot syial komen yang kau reply untuk haku.

eh eh .. sejak bila pulak keling tu ada blog?? aku cakap pasal keling kat jpj tu ha..yang blog tu kawan aku..classmate aku..dia relax je time aku post ni..dia kat sebelah aku pun..dah kau kenapa?? aku cakap pasal blog kau ke?? tolong la..peace (^^,)

Serpihan dari komen belog itu

Hem tak tahulah daku zaman sekarang ni manusia berbagai2.
Bagi komen pon nak melenting**baik delete jek blog kau
Bak kate Abg Ben & IR bila dah jadi blogger tu kenalan berani terima setiap komen sama ada yang menyenangkan ataupun tak.. 

***sis,aku tak kate kau kate pasal blog aku der,tapi kite kan sesame blogger nak maen kekomen adat dunie blog lah pandai..tetibe kau melenting HARU & LAWAK LAH
aku admit blog aku tak SEHEBAT blog kau yela follower ramai kan **alah beza bape je pon dengan aku tapi at least cakap tu biala orang kate " BERBUDI BAHASA" kan ke lebih manis.


Niat daku kat sini bukan nak cari pasal dengan sesape yek tambah2 lagi dengan insan ini sebab masing2 dah beso panjang tau pikir rasional. So take it easy lah darl.Tak kan lah pasai benda secalit taik ayam ni pon sampai nak berperang bagai kan.

***Baru semalam kate pasal dunie blog yang semakin menyeramkan tibe2 kene kat aku pape pon terime kaseh atas komen yang memberangsangkan itu & aku sure gila ko pegi jaja nama aku tak pon blog aku yang usang ni kat kengkawan kau. Its ok tak kesah silekan.

SO daku mintak maaplah bagi yang terasa & buat kau peace bagi sesame jantina

7 comments:

  1. eee x taw jga hati org langsung... blog sape tue? nak g terjah jap..

    ReplyDelete
  2. hem tu la..at least jage lah hati org tambah2 lagi org yg x kenal kan...sesame umat.,
    alamak kat sini public sgt lah dear..
    ^^,

    ReplyDelete
  3. waaa nak tengok!! XD Sekarang blogger2 dah main pedas!

    ReplyDelete
  4. waaa nak tengok!! XD Sekarang blogger2 dah main pedas!

    ReplyDelete
  5. nak tahu belog sape?hehe.
    pm link kat aku :)
    cantik sangat ke???

    ReplyDelete
  6. that girl. she's just tooo childish laa. mulut pun nk longkang. mcm bii-aaa-cth pun ad.

    ReplyDelete
  7. syahirah : huhu itu lah pasal..tah pape

    anis : nnt aku pm kau..stalk sampai lebam hanget siot

    aten : hahah yup definitely demm dat girl lAH

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini