Thursday, February 24, 2011

aku bagi kau 6 sebab kenapa kau kena stapler mulut kau

Assalammualaikum...

   Sebelum nak mulakan entry tu mesti korang ase nak muntah kan & kate daku bajet hot**baru tau? Ha meh sini nak berkate2 bagi hangpa clear sikit. Baru tadikan daku onla FB then ternampak status sorang makhluk alam yang daku dah lama sangat nye kenal berkate " die ingat die pemes sangatlah tu tergedik2". Woah! Panas syioot ha meh sini kau bace ni oke :


  1. Even aku banyak mulut pon mulut aku berinsuran
Ok lah fine aku admit mulut aku memang banyak & kadang kale langsi sikit banyak la kan & for those yang kenal aku betoi2 jek yang akan tau aku macam mane. Tapi kau! Hailah manusie kau banyak cakap tapi isi pon tarak lo.Puaka betol.


    2. Keje aku jalan even aku perangai gila2
Aku rase kau dah kenal aku pon siap penah jadik classmate lagik kan. Meh nak tanye selame aku jadik vice president tu ade keje aku tak jalan??? HADO?? Berbanding dengan kau gelak jek macam ***** tapi keje kau hampeh. Suruh buat keje pon kalau boleh esok nak hanta subuh esoknye baru nak sebok2 bagi keje kau

   3. Aah aku bangge dengan ciptaan Allah yang kurnia kan muka " COMEL" aku ni

"Bajet cun je minah tu" .Ehem! Erk, kite patut bersyukur dengan apa yang Allah dah bagi kat kite weh. Cun ke cantik ke muka berlobang ke hidung senget ke kena redha dengan pemberian Maha Esa bagi**kan aku dah bagi ceramah agama. Aah memang aku cun pon kau jeles ka? Alhamdulillah.......

   4.  Aku murah dengan senyuman

Even aku tak kenal pon orang aku still akan senyum even senyum kambeng kang kate nanti sombong plak kan. Aku pon pelik lah bile senyum kate gedik bile tak senyum kate sombong**tu spesis keling lah tu kan. Err awak...sila tengok dulu diri awak tu dulu yek

  5. Aku mesra alam

Kau? Sombong doh! Ha ni memang haku panas gila vavi lah kan.  Aku mesra dengan semua orang kan penting tu. "Gedik gile" . Meh aku jawab,yes ade pae2 yang aku boleh bantu? kalau ade sile nyatekan

  6.  Aku peminat shawl

Aku tengok kau juling tengok aku pakai shawl kan. Kau pon berkate kat sesorang " macam lah lawa sangat nak letak2 riben bagai". Aku pakai shawl sebab aku reti pakai.Aku lilit2 pon still tak nampak serabut + yang ko nak kate aku copy ke teh ke sape2 tu hape kes der? Cop2 aku tiru sape? Setahu aku orang yang tiru aku adolah cume berbeza kelip kat shawl je**jawab la


Ok berikut kat atas antara  sebab2 yang ko insan sangat istimewa sebab kau jek yang aku buat entry spesial. Orang laen tak de nak dapat macam ni kasi VVVVVIIP sikit.

***Harap dikau tak terasa lah der sebab mulot kau tu lebih busuk dari longkang kat tepi jalan so pegi hamek stapler ke tape ke letak kat mulut kau bagi diam
***Harap maap bahase agak kasar sikit yer sebab aku tengah geram + marah 

SEKIAN

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini