Saturday, February 19, 2011

Follower Daku yang ke 100!

Assalammualaikum..

  Ok seperti yang daku katekan dalam entry daku yang ini, daku sedang mencari follower daku yang ke 100 yang bertuah tu kan..Tadi daku bukak belog tengok2 follower dak meningkat ke 101 dari 98 orang. Jom tengok siapekah insan yang bertuah tu.


Thanks untuk saudara mohd azriq!
Macam yang daku kate dapat award daku & award special kan hikhik...

Sebelum tu nah amek award daku ni


Sory award ni tak cantik mane pun sebab daku tak pandai nak buat cun2 ni hihi.
thabks again mohd azriq!

Ha..yang special award tu nanti saudara azriq komen kat sini ya..nanti daku bagitau oke..

2 comments:

  1. hye..singgah cni..
    tahniah..

    jom join GA first blog saya..

    http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/jarijemariemas-first-giveaway.html

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi