Tuesday, February 22, 2011

bila orang tak paham bahase

Assalammualaikum...

   Selamat pagi korang! Hari ni awal gila daku bangunkan**ngigau kot hikhik. Daku kat sini nak berkata sedikit bukan nak mengutuk yer. BIla orang dah cakap banyak2 kali tapi jenis memang tak paham2 jugak kan memangla itu namenye biol. Kalau korang korang buat ape dengan orang macam tu eh??

   Aku rasa nak cepuk jek manusia itu haish mencabar kesabaran sungguh lah kau! 



7 comments:

  1. hohohoh...kalau dah ade depan mate baru syok.. ki3

    ReplyDelete
  2. susah lah org tak phm bhasa nie . Nak kena tempek cili dalam mulut bru phm kot

    ReplyDelete
  3. lempang sebijik..panggg..senang..

    ReplyDelete
  4. sayrah : aah kalau boleh nak tempek aje kasi diam kan hehe

    bunga: hahahah kasi penumbuk sekali baru bes kan

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi