Wednesday, October 26, 2011

Rombongan bebudak tadika - aku yang galak

Assalammualaikum..

   Hai semua. Siang tadi join adik daku yang tadika tu pegi rombongan ke Zoo Negara & Hutan Liput Kanching Rawang. Dah lame gilos tak pegi zoo nye semenjak dah besa ni kan. So join adik jelah. Macam biase jom cuci mate dengan gambar2 hee.

teringat zaman dolu2. Macam ni lah beratur nyanyi2

nenek2 budak pon ado
oh mama!
oh abah!

oh adik ku

3rd sista
lupe kau nak letak budak tadika ni hoho

outfit on that day. Simple sude

Nak kasi puas adik daku punye pasal pegilah mandi mande kejap kat hutan tu. Haiyo ujan pulak

ok sangat banyak beruk kat situ 
muke budak penat kalah budak2 tadika macam ni lah 
-
-
-
-
-
ok cukup. Babai

p/s : jauh hati :(

13 comments:

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi