Friday, October 14, 2011

Bila manusia jadi setan

Assalammualaikum..

   Alhamdulillah baru je siapkan lab repot kimia. Ok juling da mate ni buat equation tau. Haha. Skang ni korang pasan tak banyak sangat2 kes yang tak masuk akal yang berlaku? Contohnye :

  • liwat baby
  • dera anak tiri sampai mati
  • rogol anak kandung sendiri
  • abang bunuh adik
  • simbah asid sebab jeles
   Semua tu bagi daku adelah manusia setan. Sory to say lah coz this word too harsh maybe but that was a rite name for them. Sedangkan haiwan pon sayangkan anak die. Kes baru2 ni yang bapak liwat baby baru 23 hari sedangkan bini die tengah pantang. MasyaAllah. Gile betul. Bole tengok kat sini


   Lagi2 kes rogol & liwat. Memang dasar nafsu buas. Nafsu binatang. Tak dapat bini tibai anak. Ngeri gilos laki macam ni. Rakus. Tu belum lagi bapak @ abang yang sanggup rogol anak @ adik sendiri tu. Dengan adik beradik anak beranak pon boleh jadi jugak. Subhanallah.

   Ape yang mampu kite semua buat adelah berdoa kepada Allah semoga dilindungi dari segala macam malapetaka. Dan doa juga supaya keluarga kite sentiase dilindungi. Amin. 

Ya Allah aku berlindung dengan Engkau daripada ilmu yang tidak memberi manfaat dan daripada hati yang tidak khusyuk dan daripada amalan yang tidak diangkat (tidak diterima) dan daripada doa yang tidak didengar (tidak dimakbulkan). " (Hadis riwayat Ahmad).

sumber komuniti iluvislam

13 comments:

  1. diorg ni xde otak kot...bila xde otak, akal pon xde la...=D

    ReplyDelete
  2. bila nafsu da mula mengusai..mereka da lupa apa yang perlu dilindungi..haih

    ReplyDelete
  3. pegangan agama kurang, iman tah mana2 perginya...

    ReplyDelete
  4. rasa nk sula je "setan" tu.. bunguk!!!

    ReplyDelete
  5. Orang bodoh je yang duk liwat baby. binatang tak ada perasaan. huhuhu. anyway, lama gilo tak datang cni. hahaha. final dah abeh!!

    New Netry : Pembukaan Blog Kedua - TutorUntukBlog

    ReplyDelete
  6. tak brpendidikan cmtu la jadinya..

    p/s: hadiah keychain klate dah sampai baruuuuu jap td.. tq jiha =)

    ReplyDelete
  7. tula
    mase kcik2 xnk blaja pndai2
    ader otak tp xleh fikir
    haih
    maslah btol yg kes bpk liwat baby tu
    da sah gs bebno

    ReplyDelete
  8. bila iman luntur dihati syaitan mula bermaharajalela

    ReplyDelete
  9. sgt la zalim perbuatan deme ni
    ase cm x layak deme dok di dunia
    tapi siapalah kita nk menghukum
    sume terserah kpd Allah kan..

    ReplyDelete
  10. tu la nak nanges rasa tengok baby yg kena liwat ngan laki tak boleh panggil bapak tuh..

    ReplyDelete
  11. takooot dengan manusia skrg....

    apa nak jadi la...huwawwaw

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi