Monday, January 17, 2011

tidak kisah

Assalammualaikum...

   Hai semua! Wuhu sudah agak berapa hari daku tidak mengupdate blog ni kan hukhuk. Sory semua lil bit busy for this weekend komitment dengan banyak benda**ces bajet ramai yang nak tengok blog kau. Tapi daku akan cuba untuk update blog ini ya sebab banyak yang daku nak share .

   Tadi daku log in blog ni tetibe terlihat follower daku berkurang menjadi 52 orang that's mean ada yang unfollow daku. Daku pon malas nak tengok sape tapi daku tidak kisah pun mereka atau dia nak follow ke tak ke blog daku ni sebab daku tau daku punye blog tidaklah sehebat blog2 yang super duper hebat macam yang kat luar tu. It's ok daku tak makan hati cume makan dalam je..**just joke oke ^^,

   Daku taklah mengharapkan bilangan follower yang banyak sebab daku buat blog ni pun untuk suka2 tempat luahan hati daku. So no wonderlah kalau bilangan follower daku tak banyak meribun-ribun. Daku masih belajar dan akan terus belajar dalam dunia blog ni so daku mengharapkan kerjasama dan tunjuk ajar daripada kalian2 semua. Kalau x suka blog daku x mengape pun.


p/s : kepada awk yang dah unfollow daku tu daku ucapkan ribuan terima kasih sebab sudi jugak jadi follower daku untuk seketika. Terima kasih awk!

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini