Tuesday, January 4, 2011

Budak Kecil Itu

Ehem assalammualaikum..

   Act daku tengah kebosanan ni sebab dah x tau nak buat ape huwa2**ayat mintak bagi kentut je kan. Oklah daku nak bercerita tentang si kecil daku yang baru je masok tadika hari isnin hari tu tapi daku sedikit terkilan sebab x dapat nak hantar + tengok die bersiap2 bagai untuk ke sekolah.

   Si Kecil itu beria2 bagai bersemangat nak ke sekolah sampaikan dok tarik beg kehulu kehilir.**haish terase mcm jakun pulak gagaga..Kalah lah jugak daku mase kecik dedulu kan.

   Ni lah die budak kecik yang bersemangat waja itu


comel x beliau?

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi