Saturday, January 22, 2011

Gembira vs Sedih Amat

Continue...

  Daku nak mulakan entri yang ini dengan starting yang sedih......sebab????

  Macam ni,si comot daku dah tersalah faham dengan status daku yang kat dalam fb tu,u ol dah bace kan entry itu. Then daku tertidur lepas balik dari berjalan semalam & tak sempat nak reply mesej si comot tu but then pagi tu daku tersedar & baca mesej2 yang beliau bagi pada daku and..........daku menangis dengan tiba2. Silently...

  How come beliau anggap & kata begitu pada daku sedangkan daku dah explain almost everythings pada beliau. And yang paling buat daku sedih tu dengan kata2 beliau dalam mesej daku lah**oh how hurt i am..But then i do went to him on the spot to ask his forgiveness for me but useless,he was not there by that time i was there! hurm...Then daku just balik terus dengan air mata menitik2 sepanjang jalan kan*******sedih sangat.dammitlah!!!
  
   Eh ape ni sedih2. Ok malam itu daku cuba dengan sedaya upaya daku happykan diri sendiri dengan ikut kawan daku dinner kat luar walaupun badan daku penat sangat balik dari sana tu daku ikut jugak mereka. Just for fun daku hadiahkan senyuman pahit daku untuk bufday girl itu. Daku & Farina buat suprise bufday party untuk siti suhailah a.k.a sela. Konon nak ambil barang tertinggal dalam kereta tapi helah je tu.

   Daku dengan muka penuh kekuatan dalam kesakitan bawak kek itu depan beliau plus, dengan bufday song sekali***tq abg kedai!

saye nak suap die!

awak2 semua,jangan jeles tau!
my cuweet heart lah..farina & sela

gedik kan mereka***hikhik
  Bila dah terharu dan kenyang kami baliklah tapi daku still,hoping that he will text me. X suka!!!!!!!
Tq abang cashier sebab bagi diskaun kat kami makan yek. kekekeke..


mood : tak berapa nak betul sebab .....aiyooooo (0_0)

2 comments:

  1. biase la tu gado3.. pujuk elok2 nanti ok lah yer..:) nanak nangis2 dah yer adikku!! :)

    ReplyDelete
  2. em..sgt terluka lah akk..huhu...
    sabo jelah kan

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini