Saturday, January 8, 2011

Cerita Disebalik Perokok Itu

assalammualaikum..

   hai halo..selamat pagi semua,pheww pagi ni daku lil bit penat lah sebab terpakse berlarian mencari mesin basuh**harap je mesin basuh bersepah tapi haram x boleh pakai***ngess . Ok berbalik kepada cerita asal,daku nak bercerita tentang kisah disebalik seorang perokok ni TAPI bukan si perokok tegar. Sebelum daku mulekan cerita,kisah ini tidak LANGSUNG berkaitan dengan sape2 yang masih hidup tu..kepade comot ku syg,peace (^^,)



-
-
  kesahnye begini

   Daku mengenali beliau sudah hampir 9 tahun*alhamdulillah. Mula2 1st time kenal ni daku x suka beliau sebab beliau ni macam bajet macho je**wekss. Then tidak lama selepas itu kami jadik semakin rapat lah sebab die ni kapel dengan kawan baik daku ala zaman cinta kera dulu2 tu**lawaks. Bercinta punye hangat tup tap tup tap putus..**isk isk. Tapi mase tu daku pun da blah da then terlost contact.Wa saa wa lu sama lu punye hidop.

*********************************************************

   Then setelah 2 tahun menghilang kami tibe2 buatlah sesi jejak kasih kan** "aww..ko pg mane ha selame ni puas aku mencari kau"**eleh ayat nak kasi aku tacing wekss hahah. Selepas itu kami berhubungan sehinggalah sekarang sampai dalm inbox tu berderet name beliau semak je**just joke dear jangan marah tau ala kuci2..hikhik kau marah aku nak merajuk lah euww merajuk lame2 aku sepak kang**ngess..suda2 daku dah mule nak mengarut ni ha yaw!!

   Sudah berkali2 daku katekan kepade beliau "weh ko bile nak stop merokok? sedap sangat ke? dah lame idup da?" **amboi kasarnye bahase. Macam biaselah jawapan beliau "syg,aku try ok,slow2".
Good boy! Tapi daku x pakse beliau pun sebab mane boleh nak pakse orang buat perkara yang memang susah nak buat kan cube kalau orang pakse korang buat benda yang memang susah gile fafi la,ade korang nak on the spot je buat? x kan mestilah take tie x gituh daling sayang???

   Ok then daku x kisah pun sebab daku sayangkan beliau. Weh aku sayang kau lah!! Bile beliau da terase puas beliau akan stop lah kan. Ade 1 hari tu beliau try x merokok 1 hari ke bape ari tah sampai demam2 budak tu alahai kesiannye kau,daku risau sangat2 yelah dah sayangkan**gugu. Then daku kate kat beliau "its ok dear busuk,its on u nvm". **berkate dengan muke penuh  redha

  ************************************************************

   Sampailah sekarang...cume i was hoping he will attempt his promises as he wished to  me gladly. Itu sahaje. 

p/s : kpd si comot ku kalau terbaca entri ni jangan marah aku tau sebab nanti kau bad mood. Aku x suke tapi senyum jek tau sebab.........nak bagitau ni.......yang...aku....sayang....kau lah!! kah3..***maluuu
  

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini