Friday, January 14, 2011

Ape Motif kau..?! Aku kecewa

Assalammualaikum...

   Hurm hari ni daku mulakan entry dengan mood yang amat teruk. Macam2 perkara yang buat daku bikin panass saja hari ini. Aduhai dugaan betul,kesabaran pun dah semakin nipis tapi kenelah control kalau x habes semua melayang.

   Tapi yang lagi bikin daku panas bile tadi baca komen lucah dari dari salah seorang anonymous mane tah.Amat bodoh. Ape motif kau nak bagi komen sebegitu kat aku,aku ade masalah dengan kau ke? x pelah daku hanye menerimanya sebagai dugaan dalam dunia bloging ni. Kan macam2 pesen manusia dalam dunia ni.***kesal!

   Mengapa daku sangat tertekan hari ini ye?

1. Pasal lab report pon sampai nak bertegang2 leher.Cubelah setel elok2.
2. Tengah2 penat ada pulak manusia yang mengganggu emosiku setelah berjaya dikawal kan***rase macam nak letupkan kepala kau
3. Ade juge manusia yang selfish xnak tolong teammate sendiri sanggup biarkan teammate teraba2 x tau ape2 sedangkan kau senang lenang amek hasil kerja tangan orang lain kan (muke macam nak kene tepek taik)

   Yang pasal komen lucah tu daku sentap jugaklah kan tapi bialah.

P/s : note ini khas untuk org yg sentap dengan aku ataupun terasa gila fafi dengan entry aku

-
-
-

kepada kau,awak dan mereka2 yang tidak berpuas hati dengan daku x pun dengan isi entry daku dalam blog ini silalah tegur daku dengan cara yang berhemah,tidak dengan cara yang amat kureng ajar.Daku pun manusia jugak so same2 lah jaga maruah.
Daku tau daku masih baru lagi dalam dunia blog ini kalau daku salah silap sila beri daku tunjuk ajar...

dan...

kepada mereka yang daku kenal terbaca entry daku dan agak terasa daku mintak maap lah sebab daku dah awal2 lagi mintak maaf.So adillah kan.
Daku amat sedih dengan apa yang terjadi ni sebab ....hurm..
Daku memang x de niat nak menyinggung mana2 hati dang perasaan mana2 pihak**langsung tidak setahu daku daku amat menjaga hati dan kepuasan orang lain.

Kalau engkorang menyampah dengan daku silalah pangkah page daku,daku x marah langsung pun..

  Oklah,daku pun dah x de mood nak menaip. 

  Mood : sedih gila!

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini