Thursday, November 3, 2011

dear my followers. Im so sory

Assalammualaikum..

   Dear my followers semua. Daku kat sini nak mintak maaf atas beberapa sebab :


  • jarang update dah
  • entry  tak bes
  • jarang komen
  • tak bw & balas komen
  • tak layan segala tag
   Ni semua sebab daku sangat2 bz dengan lab2 repot daku + asigment daku. Sem ni daku tak boleh main2 sangat sebab sem lepas dah teruk. Nak recover balik. Sory ye korang kalau daku tak meriah berblog macam dulu. Kadang2 line tenet payah nak dapat. Berok band lembab. Sory ye semua. Harap korang paham. 

   Kalau free daku akan bw & balas semua jejak & komen korang ye. Tenkiu. Sory :(

sory :(

10 comments:

  1. alolo comelnye muke! hehe
    takpe kak.
    fokus study dulu.
    free time baru blogging.
    gudluck:)

    ReplyDelete
  2. alolo. xpe, belaja utk masa depan. study rajin2 ok :)

    ReplyDelete
  3. xpa..kami semua memahami...

    ada ketikanya kita mmg bz n kena pntgkan hal ylain dulu..ehheh

    ReplyDelete
  4. takpe, blogger pun ada kehidupan juga :) dan ada benda lain yg lebih penting untuk disttlekan. :) takpe,kami faham. nnti dah free, tulis entry byk2 okay!!

    ReplyDelete
  5. tak apa.. semua org perlukan masa untuk diri sndiri dn tugasan kan.. bukan blog jer ;) apa pun mas suka sgt entry2 awk~

    ReplyDelete
  6. hayoooo
    jgn sedh2 syg
    x pe, utamakan yg utama
    bile ada kelapangan, gunekan kelapangan tu ye!=]

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi