Friday, February 8, 2013

Tangisan Shila Amzah

Assalammualaikum..

   Sedih pulak bila aku tengok video ni



Buat Shila,

Sekali pun shila x baca entry ni saya doakan shila jumpa jalan penyelesaian. Dugaan Allah maha hebat. Sabarlah shila ye. Banyakkan doa mintak petunjuk & solat istikharah. Insha Allah Allah akan bagi shila jalan keluar dari masalah tu. Be strong ya. Ramai sangat yang diluar ni sayangkan kamu. Apa-apa pun sebelum buat apa2 keputusan berbalik semula kepada ibu bapa kita. Semoga semuanya baik2 saja. Amin

13 comments:

  1. em tapi namee rasa tindakan dia video nyanyi2 ni tak selesai masalah dia pun. rasa mcm akan rumitkan lg ada lah. shila pun dah delete video dia ni rasanya. pihak lain pulak yg upload balik.:/

    ReplyDelete
  2. Mcam2kn skg...ibu bapa paling penting..xbole dituka ganti

    ReplyDelete
  3. Fie pernah hadapi situasi sama macam Shila tapi entah lah, fie fikir restu ibu bapa itu lagi penting. Kekasih boleh dicari ganti, ibu bapa tiada ganti. Tanpa doa mereka, siapalah kita.

    ReplyDelete
  4. sedih tengok vid ni... kesian shila...

    ReplyDelete
  5. Shilla x patut buat video macam ni.

    Shaarnaz.. hmm tgk kat galaksi tv 9 smlm, rambut warna, telinga tindik, bibir tindik.. sikap angkuh sombong baran dia tetap x berubah.. shilla patut dpt org baik lembut mcm dia. buang masa.. aaa rasa nak jumpa shilla ni je :'(

    ReplyDelete
  6. hmmm xperlu la smpi mcm tu sekali frust nye. huhu sbo jek la kan

    ReplyDelete
  7. Kesian dia kan..tp tu la jodoh pertemuan d tgn Tuhan..kene redha..susah mmg ssh nk trima..insya-Allah ..Ada yg lbuh baik utk kita..

    ReplyDelete
  8. dibuang mati mak, diluah matu bapak ...hye saya doa yang terbaik untuk shila hamzah ..

    ReplyDelete
  9. alahai sodih ehhh.....sampai buleh nyanyi lagi tu...

    ReplyDelete
  10. Tengah menangis pom : masih boleh menyanyi + suara masih sedap & merdu g2 ;)

    Betoi2 [ masih ramai yg syg lan shilaa hamzah ] ;)

    nurulnajihahadam.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi