Wednesday, February 20, 2013

Harleem Shake & Orang Malaysia

Assalammualaikum..

    Semalam aku dengan romate aku tengok tarian Harleem Shake yang bagi aku macam haram ni. Dah lama dah aku tengok tapi macam tak beriya lagi. Katanya nak jadi fenomena ke 2 lepas Gangnam Style. Oh yeke?

    Semalam aku duduk lah mengusha video harleem shake yang mana orang malaysia yang buat jugak kononnya parody. Aku yang tengok aku buat kesimpulan aku sendiri. Pendapat korang? Tengok sendiri.






    Amacam? Yang paling tak boleh blah yang video ke dua yang ada perempuan tu. Gila jatuh saham sebagai perempuan. Motif dorang buat? Sesaja je ye. Bagi aku lah kan lepas tengok tarian ni semua aku rasa :

  • mentaliti rakyat malaysia
  • rakyat malaysia yang gemar menonjolkan ketidakpandaian diri sendiri atau dengan bahasa kasarnya kebodohan diri sendiri
  • kasi can lagi rakyat malaysia menghina & mengutuk
  • malu
  • mencari publisiti
    Tu pendapat aku lah. Korang aku tak tahu. Bila aku tengok video tarian ni rasa macam penari2 tu kena sampuk hantu pun ada,kena sawan pun ada. Tak rasa? Ape lah perasaan mereka2 masa buat tarian ni terutamanya perempuan tu. Gila segan nak menari macam sawan macam tu & uplod kat u tube yang 1 dunia boleh tengok. Oh!

    Apa yang aku perasan sini,rakyat malaysia gemar cetuskan trend & publisiti murahan. Lepas ni ape pulak? 

p/s : Aku rasa tarian kuda gangnam tu lagi better dari tarian ni. Macam kena histeria

12 comments:

  1. Baru tahu pasal ni.. Buat kena bahan lagi ada lah.. Huhuhu

    ReplyDelete
  2. mcm bodoh sgt tarian ni.. org mesia suka sgt tepengaruh dgn budaya luar mcm ni.. merosakkan otak.. klu takat sesuka ok lg, ni nk dijadikan trend.. yup, gangnam ok lg dri tarian mcm ulat ni..

    ReplyDelete
  3. honestly...kakak sangat tak minat harlem shake ni...ntah rasa cam ntah hapa2 ntah... hu hu hu...sorry to those yang minat...

    ReplyDelete
  4. alangkah teruknya.. Macam kena histeria masing2.. Konon nak jadi gangnam 2? Jahanam ade laa. PSY tu ada class sendiri, yang kat atas ni menjatuhkan air muka sendiri je.

    ReplyDelete
  5. salam.

    google pasal harlem shake terjumpa blog awak..ini rupanya harlem shake tu

    isk isk iskkk tarian ni sendiri memalukan evolusi tarian uhuhuhuu...

    ReplyDelete
  6. 1 jer....budus...bnda2 cm ni pn nak heboh....entah apa2....

    ReplyDelete
  7. macam nak memalukan malaysia aje -.- alahai manusia zaman sekarang, yang salah jadikan benda baik, benda yang baik dijadikan pandangan pelik

    ReplyDelete
  8. yg buat video camni nak cari publisiti murahan..
    geram je tgk..hahah

    ReplyDelete
  9. dance dia cam orang mabuk je...huhu

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini