Sunday, January 29, 2012

bintang baru naik yang fabulous

Assalammualaikum..

   Akibat tak de idea kan. Nak share dengan korang bintang2 @ pelakon2 yang baru naik yang fabulous. Bagi daku lah. Nak yang cantik2 je kan ahaks. Jom cuci mate

1- elfira
2- neelofa
3- anzalna
4- izara
5- kris cempaka

1- beto 
2- afiq muiz
3- johan asari

Semua muka2 ni takat ni daku tengok yang paling laku. Tengok dorang belakon pon ok je tak lah kekok sangat.  Kan. Name2 yang lain tu malas la letak sebab orang dah tau hihi. Tu aje. Oh btw nak sangat2 jumpe beto!!

18 comments:

  1. suka tgk ada bakat2 baru..baru laa ada muka2 baru kat tv..tak jemu gitu!!

    ReplyDelete
  2. suka elfira loy. haritu jumpa dia kt OU :)

    ReplyDelete
  3. nom 3 tu slalu gak nmpk tp xtau nama..hihi

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk Yang Wangi