Sunday, July 1, 2012

Antara Yatt Hamzah, Diana Amir, Raja Farah & Irma Hasmie

Assalammualaikum..

    Bukak je fb,twitter & blog banyak gilos gambar & entry pasal Irma Hasmie & blogger Irine Nadia kawen. Besnye weh kawen. Membuatkan perasaan aku nak kawen membuak2 haha. Lately ni ramai sangat artis yang dah berhijrah kan. Dari yang dulu yang bagi aku memang cantik sehinggalah bila dah bertudung bertambah2 cantik woo. Syukur alhamdulillah

    Tapi yang paling2 aku suka artis yang berhijrah sekarang 3 artis yang aku maksudkan di atas. Tapi more kepada Diana Amir & Irma Hasmie. Opss!

Irma hasmie ni yang paling aku puji sekali. Subhanallah cantik

yatt hamzah

diana amir
 
raja farah
   See. Semua cantik2 kan. Baguslah dorang semua dah berubah. Aku baca jugak tweet2 & belek gambar2 dorang kat twitter. Semuanya dah delete semua gambar mereka yang dulu nya free hair tu. Alhamdulillah. Nikmat yang Allah berikan. Yang cantik bertambah lebih cantik bila berhijab. 

Kredit gamba kat twitter mereka

p/s : aku suka tengok orang cantik. Tempias. Haha

10 comments:

  1. kaan lebih cantik berhijab.. terserlah keayuan dan ciri2 wanita solehah..

    ReplyDelete
  2. nampak manis bila mereka berhijab...:)

    ReplyDelete
  3. suke sangat sangat sangat kat Diana Amir!! and irma..and yatt..and raja farah bile dah bertudung ni.. cantik sgt ^___^





    Luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  4. car apakaian perkhawinan irma mmg cantik

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. mereka berubah ke arah kebaikan.. =D.. semoga mereka dan kita istiqamah dalam berhijrah..

    ReplyDelete
  6. nampak simple je kan wedding diorang.. tiada pembaziran :)

    ReplyDelete
  7. tp yat still dgn makeup tebal..btw mmg cntik!

    ReplyDelete
  8. semua sweet...alhamdulillah..

    ReplyDelete
  9. kan cntik pakai tudung mcm nie lah org lelaki suka...ringan sikit tanggungjwab bile dh jdi suami nnti...sbb isteri dh pndai pakai tudung...~~~

    ReplyDelete
  10. emmm sy pun sama. suka Irma n diana amir. nampak macam ikhlas untuk hijrah. mekap pun dah tak tebal. mekap tebal tu kan macam tarik perhatian jugak. so, kalau dah berhijrah tu....benda2 kecik macam ni tak jaga...sayang.hehe.saya pun nak hijrah one day. isnyaAllah. amin :)

    ReplyDelete

Thank You For Your Comment. Will be reply later.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tekan Sini